Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:56:24 GMT

تلاش تیم هیئت فوتبال قم در ساوه برای سومین پیروزی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۲۷۲۷

تلاش تیم هیئت فوتبال قم در ساوه برای سومین پیروزی

قم - تیم فوتسال هیئت فوتبال قم در تلاش برای کسب سومین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر فوتسال در ساوه با تیم شهرداری ساوه روبرو می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال هیئت فوتبال قم که همچنان در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد راهی ساوه می‌شود و روز دوشنبه در سالن فجر این شهر برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان سید مهدی غیاثی در تیم هیئت فوتبال قم با وجود کسب ۲ پیروزی غافلگیر کننده و متوالی برابر تاسیسات دریایی تهران و شهروند ساری، در خانه برابر آذرخش هرمزگان تسلیم شدند اما هنوز برای بقا در لیگ برتر فوتسال امید دارند گرچه کار این تیم برای بقا دشوار و پیچیده ارزیابی می‌شود.

تیم هیئت فوتبال قم همچنان با ۸ امتیاز، آخرین تیم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال است و برای باقی ماندن در لیگ برتر ۹ بازی فرصت دارد و باید در این ۹ بازی به اندازه‌ای امتیاز جمع آوری کند که بتواند حداقل ۲ پله در جدول لیگ برتر بالا بیاید و از سقوط فرار کند.

فاصله تیم هیئت فوتبال قم تا رده دوازدهم جدول که به معنای رهایی از سقوط خواهد بود در حال حاضر ۸ امتیاز است و جالب این که این رتبه در اختیار شهرداری ساوه است بنابر این دیدار روز دوشنبه شهرداری ساوه و هیئت فوتبال قم می‌تواند یک بازی سرنوشت ساز در راه بقای هر یک از ۲ تیم در لیگ برتر فوتسال باشد.

تیم هیئت فوتبال قم با نمایش دلپذیری که در هفته‌های اخیر در لیگ برتر فوتسال داشته، علاقمندان به فوتسال در قم را به باقی ماندن در لیگ امیدوار کرده و اگر بتواند در ساوه، شهرداری را شکست دهد فاصله خود را با این تیم به ۵ می‌رساند و با امید و انگیزه‌ای دو چندان به ادامه کار خواهد اندیشید.

در مقابل شکست تیم هیئت فوتبال قم این تیم را فرسنگ‌ها از هدف خود دور خواهد کرد به طوری که به نظر می‌رسد تیم هیئت فوتبال قم برای بقا باید در لیگ برتر در بازی رودررو برابر شهرداری ساوه، پارسیان شهر قدس، ارژن شیراز و مقاومت البرز به دنبال پیروزی باشد.

دیدار تیم‌های هیئت فوتبال قم و شهرداری ساوه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۹ آبان در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق

تیم فوتسال افغانستان در بازی های جام ملت های آسیا در برابر عراق با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید.

با این نتیجه تیم افغانستان باید برای کسب مقام پنجم به مصاف برنده بازی ویتنام و قرقیزستان برود.

تیم فوتسال افغانستان با کسب مقام پنجم مجوز حضور در جام جهانی فوتسال را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال