Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید گفت تیمش خیلی خوب کار کرده و فقط در امر گلزنی موفق نبوده است. 
به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید در هفته دروازدهم رقابت های لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید متوقف شد تا اختلاف امتیازش با بارسلونای صدرنشین به 10 امتیاز برسد. زین الدین زیدان در کنفرانس خبری در این مورد گفت: مساله اختلاف امتیاز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله نتیجه این بازی است. ما شایسته نتیجه بهتری بودیم. فصل طولانی است و امتیازات زیادی باقی مانده است اما با بازی که ما انجام دادیم، شایسته نتیجه بهتری بودیم. مهم تر از هر چیز، همه بازیکنان با تمام تلاششان بازی کردند هر چند در گلزنی موفق نبودیم. قرار نیست از دست آنها عصبانی باشم. ما شایسته نتیجه بهتری بودیم. بهترین راه صبر است. 
در 30 دقیقه اول هم خوب کار کردید؟ما شروع خوبی داشتیم اما گل نزدیم. با این حال روند تغییر می کند. از این بابت مطمئنم. 
10 امتیاز اختلاف قابل جبران است؟بله. بارسا قطعا امتیاز از دست خواهد داد. ما فقط باید روی عملکرد خوب خود تمرکز کنیم و تنها مساله همین است. در ابتدا ممکن است فکر کنید 10 امتیاز خیلی زیاد است اما در فوتبال به یک باره روند عوض می شود. ما فاصله را کم می کنیم. 
سرخیو راموس؟برخورد سختی بود و فکر می کنم بینی او شکسته است. نمی توانست به بازی ادامه دهد. باید ببینیم چقدر به زمان نیاز دارد. 
آیا از قهرمانی دور شدید؟نه اینطور نیست. فصل خیلی طولانی است. بازی های زیادی باقی مانده است. بارسلونا قرار نیست همیشه پیروز شود. امروز ما خوب بازی کردیم فقط گل نزدیم. خیلی متاسفم که تلاش زیاد بازیکنان نتیجه نداد اما به کارمان ادامه می دهیم. امروز خیلی خوب بازی کردیم. 
رئال مادرید مشکل گلزنی دارد؟فوتبال همین است. گاهی توپ ها وارد دروازه نمی شوند. باید مثبت اندیش باشیم و به کارمان ادامه دهیم. 
فقط ایسکو خوب کار کرد. سایرین خوب نبودند؟من اینطور فکر نمی کنم. ایسکو خیلی خوب کار کرد اما اگر با دقت به بازی نگاه کنید، تمام بازیکنان خوب بودند. از همه و از جمله ایسکو راضی هستم. 
شاید داور می توانست برای شما در چند صحنه پنالتی بگیرد؟صحنه ها را درست ندیدم و در این مورد قضاوت نمی کنم. داور کارش را انجام داد. در این زمینه حرفی ندارم. 
پیامتان برای هواداران؟با تمام وجود به کارمان ادامه می دهیم. فوتبال همین است. خیلی سریع همه چیز تغییر می کند. ما تا پایان می جنگیم. 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان

«آنچلوتی در یک قدمی شکستن رکورد زیدان»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه آس اسپانیا درباره آمار سرمربی ایتالیایی با باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.آنچلوتی پیش از این به رکورد زیدان با 11 جام قهرمانی به عنوان سرمربی رئال مادرید رسیده بود.

سرمربی ایتالیایی در این فصل در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار دارد و لیگ قهرمانان اروپا هم در نیمه نهایی حضور دارد.

نشریه آس می نویسد که آنچلوتی برای شکستن رکورد میگل مونز سرمربی افسانه ای رئال با 14 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه مادریدی است.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، آنچلوتی با قهرمانی در لالیگا از رکورد زیدان عبور می کند و با قهرمانی در لیگ قهرمانان عدد جام هایش را به عدد 13 می رساند تا تنها یک قهرمانی به شکستن رکورد پرافتخاترین مربی تاریخ باشگاه رئال نیاز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!