Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن داورزنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این المپیاد آشنایی با بازی های بومی و محلی وارتقای سطح توانایی و آشنایی جامعه با ورزش های روستایی و عشایری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر رشته های هفت سنگ، دال پلان، تیراندازی با کمان و داژبال برای دختران دانش آموز ورامینی در نظر گرفته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات روستایی و عشایری استان تهران از انعقاد تفاهم نامه همکاری با هیات دوچرخه سواری استان تهران خبرداد و گفت: در این تفاهم نامه ورزشی استعدادهای دوچرخه سواری در روستاها و مناطق محروم استان تهران شناسایی و آموزش خواهند یافت.
داورزنی اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم این هیات، احداث 15 خانه ورزش روستایی( مساحت بالای 60متر مربع) در سطح استان تهران است که در این خانه ها علاقه مندان می تواند به ورزش های تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت، بومی و محلی فعالیت کنند.
رئیس هیات روستایی و عشایری استان تهران با بیان اینکه در سال گذشته سه هزار ورزشکار توسط این هیات در سطح استان ساماندهی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های این هیات گسترش فعالیت های بومی و محلی در روستاها و مناطق عشایری استان تهران است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر سعید ابیت اظهار کرد: همزمان با آئین سنتی طلب باران و پنجاه به در دومین جشنواره روستایی و عشایری در این استان قزوین دایر می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده عشایر این استان در این جشنواره با برپایی سیاه و سفید چادر حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار داشت: عشایر از طوایف، ایلات و مناطق مختلف استان با عرضه محصولات لبنی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، پخت نان و آش‌های محلی توانمندی‌های خود را بعنوان جامعه مولد به معرض نمایش خواهند گذاشت.

ابیت یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت امسال در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ساعت ۱۵ الی ۲۱ همراه با بازی‌های محلی و بومی اقوام ایرانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6097703

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر