Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- جمعی از مردم نوعدوست شهرستان پاوه در تداوم همدردی با زلزله زدگان، این بار برای در اختیار گذاشتن منازل خود برای اسکان زلزله زدگان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به دنبال سرد شدن هوا و اعلام بارندگی از سوی هواشناسی، دهها نفر از مردم پاوه با ارسال شماره تلفن همراه و آدرس برای در اختیار گذاشتن منازل خویش به زلزله زدگان اعلام آمادگی کردند تا باز هم نوعدوستی خویش را به منصه ظهور برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم گونا مستوفی که 2 طبقه از آپارتمان خود را آماده اسکان خانواده های زلزله زده کرده، هدف خود را از این اقدام اعلام همدردی و همراهی با هنموعان خود عنوان کرد و گفت: وقتی تعدادی از هموطنان گرفتار این مصیبت بزرگ شده اند وظیفه داریم با آنها همدردی کنیم.
وی گفت: همراهی و همدردی باید درعمل باشد و من هم برای عمل به این حرفم 2 طبقه از سه طبقه ساختمان خودم را با تمام امکانات آماده کرده ام تا در اختیار زلزله زدگان قرار دهم.
خانم مستوفی افزود: هر یک از این عزیزان تا زمانی که سرپناهی برای خود آماده می کنند، می توانند در ساختمان بنده اسکان پیدا کنند.
عبدالستار حسینی، نیز که یک طبقه منزل خود را با تمام امکانات آماده استفاده زلزله زدگان کرده گفت: زمانی که برای کمک رسانی به زلزله زدگان به منطقه سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی رفتم و آن مصیبت و ویرانی و اوضاع مردم را دیدم بشدت متأثر شدم و به خود گفتم باید کاری بکنم.
وی افزود: برای ابراز همدردی با این عزیزان یک طبقه از منزل خود را در روستای خانقاه با تمام امکانات لازم برای زندگی آماده کرده ام و آماده هستم تا در اختیار هر خانواه زلزله زده ای که مایل باشد، قرار دهم.
تحسین بابائی نیز که در روستای دوریسان پاوه یک طبقه از منزل مسکونی خود را برای اسکان زلزله زدگان آماده کرده به خبرنگار ایرنا گفت: به هنگام کمک رسانی به زلزله زدگان منطقه با عمق فاجعه از نزدیک مواجه شدم و سختی آن مردم را در این اوضاع لمس کردم لذا تصمیم گرفتم برای حس نوعدوستی و انسانی خودم کاری انجام دهم.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 437 کشته و 10 و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
7448/8066 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفته گرامیداشت شوراها، مراسمی با حضور استاندار گیلان، معاونین استاندار گیلان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جمعی از فرمانداران و شهرداران و مسئولان شورا‌های اسلامی شهر‌های استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته شورا‌ها گفت: تأسیس شورا‌های اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و شورا‌ها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

مجتبی ملکی چوبری همچنین افزود: مردم از منتخبین خود در شورا‌ها انتظار دارند که حقوق آنان را از مسئولان پیگیری و مطالبه کنند چرا که همیشه حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام اسلامی برگرفته از مبانی دینی و اسلامی نه به عنوان یک تاکتیک سیاسی، بلکه به عنوان یک اصل مهم غیرقابل چشم پوشی است.

وی متذکر شد: به این وسیله روز ملی شورا‌های اسلامی را به تمام اعضای محترم شورا‌های شهر و روستا بویژه شهرستان رشت که با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در رفع مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال