Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@21:41:58 GMT

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۹۳۲۷

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار کرد: ترافیک در محور هراز پرحجم و سنگین گزارش شده است.

وی گفت: تردد در جاجرود و آزادراه تهران - پردیس به‌سختی در جریان بوده و بار ترافیکی فوق‌سنگین و با پس‌زدگی جریان ترافیک، تردد در مسیرهای منتهی به شهر تهران را بسیار سنگین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: برای کاهش بار ترافیکی در محور آزادراه تهران - پردیس به‌صورت مقطعی، گیت‌های پرداخت عوارض بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: آمد و شد در جاده فیروزکوه نیز با حجم بالای ورود خودروها از این محور همراه بوده و سنگینی ترافیک لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند.

محبی اضافه کرد: به دلیل ورود بیش از حد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه در منطقه گیلاوند شاهد پس‌زدگی چند کیلومتری بار ترافیک هستیم.

وی تصریح کرد: با آماده‌باش و حضور صد درصدی مأموران راهور شرق استان تهران در مسیرهای منتهی به تهران در صورت بروز گره ترافیکی، به بازگشایی و عادی‌سازی جریان ترافیک اقدام خواهد شد.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) رخ نداده است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) پرحجم و سنگین در جریان است و پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده از بار ترافیکی این محور کاسته شود.

وی گفت: متأسفانه عدم مدیریت زمان سفر باز هم باعث بروز ترافیک‌های سنگین و فوق‌سنگین در مسیرهای منتهی به شهر تهران شده که می‌توان با کمی برنامه‌ریزی از سوی مسافران از این ترافیک‌های پایان تعطیلات را شاهد نباشیم.

این مسؤول افزود: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محور هراز تا ساعت دو بامداد فردا از شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد بود؛ اما در صورت کاهش بار ترافیکی این زمان کمتر خواهد یافت.

محبی ادامه داد: مسافران با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی می‌توانند سفر ایمنی را طی کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران اظهار کرد: مسافرانی که تا این لحظه اقدام به آغاز بازگشت از سفر نکرده‌اند، بازگشت خود را به روشنایی روز موکول کرده و از رانندگی در شب پرهیز کنند.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) تردد روان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده‌های احمد آباد مستوفی و رضی آباد

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس و کرمان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

رباط پشت بادام – بیاضه

گلشن – سراوان

کد خبر 748529

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس