Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:38:48 GMT

استاندار یزد: ربیع الاول ماه برکت و رحمت الهی است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۹۳۸۵

استاندار یزد: ربیع الاول ماه برکت و رحمت الهی است

به گزارش روابط عمومی استاندار یزد در پیام زمانی قمی آمده است: دگربار ماه ربیع، ماه برکت و رحمت الهی ماه کاملترین هدیه ها و بزرگترین بخشش های آسمانی ماه جشن و سرور اهل بیت، ماه میلاد حضرت رسول اکرم پیامبر عزت و آزادگی و مهربانی و ماه میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) فرا می رسد.
وی ادامه داد: این ماه مبارک و سرشار از تابش انوار الهی را به همه مسلمان عالم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید و به مردم همیشه در صحنه و سخت کوش و مومن دارالعباده و دارالعلم استان یزد تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار یزد گفت: ربیع الاول به برکت میلاد حضرت رسول(ص) الهام بخش وحدت و همدلی و همزبانی هاست و امیدواریم توفیق یابیم تا برگسترش اخلاق و احسان و مهربانی و اتحاد میان آحاد مسلمین توفیق یابیم و در میثاقی تازه بتوانیم بیش از پیش پاسدار حرمت خون شهیدان و آرمان های حضرت امام و ارزش های نظام اسلامی باشیم.
زمانی قمی تصریح کرد: اینک که از خزان درد و داغ محرم و صفر و پاییز اندوه و اشک شهادت سید و سالار شهیدان عالم حضرت حسین بن علی(ع) و یارانش و مصائب پایان ماه صفر می گذریم لازم می دانم از دست اندرکاران هیات های عزاداری، مرثیه سرایان، مداحان، مردم ولایتمدار و حسینی یزد، نیروهای انتظامی، صدا و سیما و همه کسانی که به نحوی در برپایی حماسه و شور عاشورایی دیار حسینه ایران نقش آفرین بوده اند تشکر کنم و اجر و مزد این همه اخلاص و صفا را برایشان از خداوند منان مسئلت نمایم.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در حالی به بهار بهشتی ربیع الاول وارد می شود که از مصیبت زلزله غرب کشور همچنان داغدار و پریشان است با استدعای استمرار کمک رسانی ها از خداوند منان برای همه داغداران این رخداد غم انگیز صبر و شکیبایی آرزومندم و خود را در غم آنان شریک می دانیم.
7536*2047*دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در نشست برنامه‌ریزی دهه کرامت در استان، با تبریک 12 اردیبهشت روز معلم و تسلیت سالروز شهادت استاد شهید گرانقدر آیت الله مطهری، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که ما در حوزه بصیرت‌افزایی برای خود و جامعه کوشش کنیم. 

وی با بیان اینکه در اثر معارف الهی، انقلاب اسلامی شکل گرفته است، گفت: ما هر مقدار بر معارف الهی خود بیفزاییم، جامعه را از آسیب‌ها مصون کرده و آن‌را پیش بردیم. معارف الهی با اساس و اصالت انسان‌ها سازگار است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: انقلاب اسلامی را در دل دشمن‌ترین دشمنان نفوذ دادیم، اما متأسفانه در درون خود مشکل داریم، افرادی هستند که قدر این انقلاب را نمی‌دانند و ذهن آنها مشوش شده است باید معارف را ترویج کنیم.

وی بیان داشت: امام رضا(ع) از آفتاب‌های تابنده‌ای است که در این کشور است و باید مکتب، سیاست، برنامه‌ها و ... او شناسانده شود. باید برای دهه کرامت اقدامات لازم را انجام و افراد را به سمت معرفت و بصیرت سوق داد.

نکونام در پایان با تأکید بر اینکه باید در کارها همدلی و همفکری داشت تا نتیجه خوبی حاصل شود، خاطرنشان کرد: باید معارف اهل بیت(ع) را خصوصاً برای نوجوانان و جوانان تبیین کرد و کارها را به صورت محتوایی پیش برد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب