Web Analytics Made Easy - Statcounter

عده‌ای از جوانان شهرضا برای نذر سلامتی امام زمان(عج) هر هفته سه‌شنبه‌های مهدوی را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، خیابان‌ها و میدان‌های شهرضا روزهای سه شنبه رنگ و بوی دیگری گرفته است. اینجا عده‌ای از جوانان پرشور شهر شهید همت سه‌شنبه‌های مهدوی را برگزار کردند، آنها در روزهای سه شنبه دور هم جمع می‌شوند تا با شربتی خنک‌ و ظرفی با تکه‌های میوه گلوی رهگذران را به نام و یاد امام غایب از نظرها تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخه‌های گلی که جوانان مهدوی به دست رهگذران می‌دهند، بوی عشق می‌دهد، بوی محبت امام زمان(عج) تا همه در شلوغی و روزمرگی‌های زندگی از یاد امام‌شان غافل نشوند.

رهگذران آنها را خوب می‌شناسند، از دستشان گل گرفته‌اند، شربت نوشیده‌اند، هندوانه خورده‌اند و هرسه شنبه شاید دل خوش می‌کنند که دوباره آنها را می‌بینند و باز به مهرشان گلویی تازه می‌کنند، اما این سیل مشتاق که سه شنبه‌ها در میدان شهدای شهر مهر می‌پاشند از کجا آمده‌است؟

یک روز تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرضا یک‌دل دور هم جمع شدند دست‌شان را روی هم گذاشتند، میان شلوغی نهادهای غول پیکر تصمیمی گرفتند تا حرف‌های تازه‌ای و کارهای تازه‌ای بکنند.

دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرضا سه‌شنبه‌های مهدوی را راه انداختند، آنها که یک روز گله‌هایشان را به زمین و زمان می‌گفتند تا اینکه سینی شربتی به سمت‌شان دراز شد و شاخه‌ گلی دستشان داد طعم آن را چشیده‌اند. یک روز پرسیده‌اند چه خبر است؟ و کسی با لبخند جواب داده: سه شنبه‌ است روز امام زمان(عج) و اینجا ایستگاه سه شنبه‌های مهدوی است.

شربت و شیرینی برای رهگذران خسته شهر

تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرضا تصمیم گرفتند به جای نشستن و زدن حرف‌های تئوری در اتاق‌های جلسه و پشت درهای بسته فعالیت‌هایشان را به کف خیابان‌ها بیاورند و هرسه‌شنبه به رهگذران و عابران خسته شهر به نام امام زمان(عج) شیرینی و شربت تعارف کنند تا دلشان کمی خنک شود، بچه‌های سه‌شنبه‌های مهدوی چندین هفته در ایستگاه‌هایشان فعال بودند و طرح‌شان را در شهر فعال کردند تا صدایشان همه جا بپیچد.

شاخه‌های گلی که جوانان مهدوی به دست رهگذران می‌دهند، بوی عشق می‌دهد، بوی محبت امام زمان(عج) تا همه در شلوغی و روزمرگی‌های زندگی از یاد امام‌شان غافل نشوند.

وقتی با یکی از این دانشجویان درباره این کار متفاوت صحبت می‌کنم، می‌گوید: همه روزها و ساعت‌های زندگی ما مختص امام زمان(عج) است و ما در این گروه سعی کرده‌ایم به رهگذران یادآوری کنیم که یاد امام زمان بودن، به روز جمعه منحصر نیست، بلکه سه شنبه‌ها هم می‌تواند به یاد آن حضرت پر شود.

هر شاخه گلی که به دست رهگذران می‌دهم به عطر محبت امام زمان(عج) مزین است

یکی دیگر از اعضای این حرکت در حالی که مشغول پخش گل در میان رهگذران است به خبرنگار تسنیم می‌گوید: هر شاخه گلی که به دست رهگذران می‌دهم به عطر محبت امام زمان(عج) مزین است.

وی تصریح می‌کند: دنیای امروز ما و شلوغی زندگی نباید ما را از یاد این امام حاضر غافل کند و ما تلاش می‌کنیم مفهوم «آتش به اختیار» را در جامعه تبیین و ترویج کنیم.

یکی از اعضای تدارک «سه شنبه‌های مهدوی» می‌گوید: من به عشق امام زمان(عج) می‌آیم هر سه شنبه از کار و زندگی روزمره دست می‌کشم و خودم را به اینجا می‌رسانم تا گوشه‌ای از کار را بگیرم.

وی تأکید می‌کند: خیلی‌ها تصور می‌کنند، کار خیر انجام دادن شرایط خاص دارد، اما نمی‌دانند که همین کارهای ساده و یادآوری نام امام زمان(عج) در میان مردم ارزش بی‌شماری دارد، من همین قدر می‌دانم که همین قطعه‌های کوچک میوه، طعم مهدویت دارند و یاد آقا را در دل هر رهگذری زنده می‌کنند.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب

.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (۳) و تبصره (۳) ماده (۱۰) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه ۱۴۰۳/۱/۲۸ کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب مبنی بر انتخاب هیئت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی و استانی جهت شرکت در انتخابات دعوت می‌شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می‌توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ تا روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ با مراجعه به سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشوربرای نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیئت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ تا روز چهار شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ انجام و اسامی نامزد‌ها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیئت نظارت ۲ روز فرصت دارند تا از روز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ تا روز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت ۴۸ ساعت از روز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ تا روز سه شنبه ۱۴۰۳/۳/۱ به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیئت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۰ (انتخابات احزاب ملی راس ساعت ۰۹:۰۰ صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت ۱۴:۰۰ بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیئت نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • تفال به حافظ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند...
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد