Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مرجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بیش از 70 کادر پزشکی با بیمارستان سیار و صحرایی بیمارستان شهید محلاتی تبریز از همان لحظات نخست وقوع زلزله با دستور سردار اخوان به منطقه ازگله اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این بیمارستان صحرایی 64 تختخوابی که مجهز به اتاق عمل و داروخانه و دیگر تجهیزات درمانی است، 18 فوق تخصص در رشته های مختلف حضور دارند و تاکنون دهها عمل جراحی در آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مرجانی اضافه کرد: دیگر کادر پزشکی نیز در خصوص پرستاری، پزشک عمومی، روانپزشک و .... به ارائه خدمت به زلزله زدگان می پردازند.

وی همچنین به وجود دپوی داروی این بیمارستان هم اشاره و بیان کرد: در این دپوی دارویی داروهای مختلف مورد نیاز به ارزش 50میلیون تومان در مرحله نخست ارسال شده است که بخش اعظم آن را با توجه به شرایط زلزله سرم تشکیل می داد.

دکتر مرجانی از ادامه فعالیت این بیمارستان و کادر درمانی تا مطلوب شدن اوضاع منطقه خبر داد و گفت: بیمارستان شهید محلاتی همچنان آماده خدمات رسانی است.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت