Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه کلیه محصولات عرضه شده در بازارهای میادین شهر تهران با نرخ واحد هستند افزود: به تمامی تخلفات در بازارها توسط ریاست بازار رسیدگی خواهد شد.

عبدالحسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ظرف دو سال گذشته سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران شاهد تحولات جدی بوده است که محور تحولات رعایت حقوق شهروندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت در راستای توجه به حقوق شهروندی شعار صیانت از حقوق شهروندی را در سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان یک هدف در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: نخستین اقدام ما در ارتباط با حفظ حقوق شهروندی عرضه محصولات در غرفه‌های دست چین بود. موضوعی که سال‌های سال جزو مطالبات مردم محسوب می‌شد. نهایتا محقق شد و مردم با دست چین محصولات علاوه بر رضایت از کیفیت، بار اضافه نیز دریافت نمی‌کنند و نهایتا برخورد نامناسب میان مشتری و عرضه کننده نیز روی نمی‌دهد.

وی ادامه داد: البته محصولات در غرفه‌های دست چین حدود 10 تا 12 درصد گرانتر هستند اما مردم استقبال خوبی از عرضه محصولات دست چین داشتند. امروز در همه بازارهای سطح شهر تهران غرفه‌های محصولات دست چین وجود دارد و در کل شاهد کاهش درگیری و نارضایتی مردم بوده‌ایم. ما در این شیوه تلاش می‌کنیم علاوه بر افزایش کیفیت، نظارت را نیز افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وجود 244 بازار در سطح شهر تهران به عرضه سبزی بدون گل و ریشه اشاره کرد و افزود: روزانه 180 تن انواع سبزیجات در سطح شهر تهران عرضه می‌شود و برابر بررسی‌های ما شهروندان تهرانی سالانه 26 میلیارد تومان پول برای گل و ریشه پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، گفت: برای کاهش هزینه‌های شهروندان تهرانی و همچنین هزینه‌هایی که به شهرداری تهران تحمیل می‌شد عرضه سبزی بدون گل و لای در سطح بازارهای شهر تهران را آغاز کردیم و به این ترتیب امروز شهروندان سبزی را با همان قیمت قبلی اما بدون گل و ریشه خریداری می‌کنند. حرکتی که در جهت اقتصاد مقاومتی علاوه بر کاهش هزینه‌ها از ورود آفت‌ها به همراه گل و ریشه به خانه‌های شهروندان جلوگیری می‌کند. ما با اجرای این طرح شعار خود که سلامت مردم قابل معامله نیست را محقق کرده‌ایم.

رحیمی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در بازارهای سطح شهر تهران می‌توانند با شماره 1888 تماس حاصل کنند و یا موضوع شکایت خود را با رئیس بازار مطرح کنند. بی تردید تخلفات در محل بازارها رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!

تین نیوز

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که به زودی دوربین های ثبت تخلف رانندگی بر روی موتورسیکلت های پلیس راهور نیز نصب می شود و در فاز اول این دوربین ها نسبت به ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به برخورد پلیس با تخلفات ساکن گفت: تخلفات ساکن جزو آن دسته از تخلفاتی است که گرچه حادثه ساز محسوب نمی شود، اما هم می تواند منجر به حوادث رانندگی غیرقابل جبران شده و هم سبب اخلال در روند ترافیک می شود، از این رو پلیس برخورد با آن را در راستای روانسازی ترافیک و همچنین پیشگیری از وقوع تصادفات در دستورکار خود قرار داده است.

مومنی با بیان اینکه تخلف در محل ممنوعه، پارک دوبل، توقف در پیاده رو و ... جزو تخلفات ساکن محسوب می شود، گفت: در همین راستا نیز ماموران پلیس راهور نسبت به اعمال قانون این تخلفات اقدام می کنند. علاوه بر آن از چند سال پیش تعدادی از خودروهای پلیس راهور تهران بزرگ نیز به دوربین ثبت تخلفات مجهز شده و از این طریق نیز نسبت به برخورد با تخلفات ساکن اقدام می شود.

وی از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات ساکن خبر داد و گفت: پلیس راهور پایتخت در حال آماده سازی موتورسیکلت های مجهز به دوربین ثبت تخلفات است. دوربین نصب شده بر روی این موتورسیکلت ها قابلیت ثبت تخلفات ساکن و جریمه متخلفان را داراست. در حال حاضر چند دستگاه از این موتورسیکلت ها آماده شده و پس از طی مراحل فنی و دریافت کدهای مربوطه بر تعداد این موتورسیکلت های دوربین دار افزوده شده و این موتورها نیز همچون خودروهای دوربین دار اقدام به جریمه خودروهای دارای تخلفات ساکن خواهند کرد.

مومنی درباره اینکه آیا دوربین های نصب شده بر روی موتورسیکلت ها تنها امکان ثبت تخلفات ساکن را دارند، گفت: در فاز اول، این دوربین ها نسبت به اعمال قانون و ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد. اما این دوربین ها قابلیت ثبت هر نوع تخلفی را دارند و بسته به برنامه نویسی آن، می توانند دیگر تخلفات را نیز ثبت کنند. لذا ممکن است در آینده از این دوربین ها برای ثبت دیگر تخلفات رانندگی نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه اعمال قانون مکانیزه تخلفات رانندگی، درصد خطا و دیگر چالش های ممکن را کاهش می دهد، گفت: در مواردی مشاهده شده که پارک یا توقف یک خودرو در محل نامناسب، منجر به وقوع تصادفی شدید و حتی مرگبار شده است. همچنین تخلفات ساکن سبب کندی تردد و ایجاد ترافیک می شود و برخورد پلیس نیز در همین راستا انجام می شود. طرح برخورد با تخلفات ساکن در سال ۱۴۰۳ نیز با جدیت در معابر پایتخت اجرا می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود