Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: اعزام مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناطق زلزله‌زده‌ غرب کشور با هدف امدادرسانی فرهنگی از صبح روز ۲۹ آبان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهناز فتاحی مدیر منطقه‌ای ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان مناطق زلزله‌زده غرب کشور با بیان این خبر افزود: با توجه به اعلام قبلی، گروهی از همکاران و مربیان فرهنگی هنری استان‌های همجوار کرمانشاه از روز ۲۹ آبان تا ۳ آذر در مناطق زلزله‌زده حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی وی فرهاد مینایی و احمد عسگری از کانون استان همدان، جعفر گل‌محمدی، جعفر کوچکی و علی پیمایی از کانون استان ایلام و سیروان اسدی و یوسف ملکی از کانون استان کردستان قرار است در کنار وحید خسروی و محمدجواد میرزایی مربیان کانون استان کرمانشاه در جمع کودکان و نوجوانان به قصه‌گویی، اجرای نمایش و... بپردازند.

سرپرست کانون استان کرمانشاه توضیح داد: سرپل ذهاب، روستاهای بخش ازگله و شهر ثلاث (مناطق بین این دو شهر) تحت پوشش فعالیت‌های مربیان سیار کانون در قالب طرح امداد فرهنگی مناطق زلزله‌زده‌ی غرب کشور قرار می‌گیرند.

فتاحی با اشاره به درخواست‌های فراوان مربیان کانون سراسر کشور برای اعزام به منطقه توضیح داد: در مرحله نخست تصمیم گرفته شد تا از مربیان استان‌های همجوار و هم‌زبان استفاده شود و در مراحل بعد از ظرفیت‌های دیگر استان‌های کشور به منظور تغییر مربیان و جایگزین کردن آن‌ها با نیروهای تازه نفس استفاده خواهد شد.

مدیر منطقه‌ای ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان مناطق زلزله‌زده غرب کشور در پایان یادآور شد: مربیان کانون علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، هدایای فرهنگی را بین کودکان و نوجوانان توزیع می‌کنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد.

در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.

کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افراد مستعد و عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران آموزشهای لازم به آنان داده می شود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.

در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه به صورت افتخاری با رادیو همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم