Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایگور پانادیچ در گفت و گو با ایسکانیوز درمورد مسابقه بوکس با شجاع خلیل زاده گفت: از نظر من شجاع خلیل زاده نمی تواند در مسابقه بوکس شکستم بدهد و برنده اصلی این مسابقه ایگور است.البته ما با این مسابقه جو دوستانه ای در تیم ایجاد کرده ایم و همیشه در مراحل سخت حامی یکدیگر خواهیم بود.

وی افزود: 11 هفته از مسابقات لیگ برتر به پایان رسیده است و پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر شایستگی اش را نشان داده و با توجه به عملکردی که داشتیم امسال هم به عنوان قهرمانی دست خواهیم یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پانادیچ ادامه داد: تصمیم خودم را در مورد بیرانوند گرفتم و همیشه حامی او بوده و هستم.او بهترین دروازه بان آسیا است و عملکرد خیلی خوبی داشته است.البته مخالف جدایی بیرانوند از پرسپولیس هستم و نباید شرایط را طوری رقم بزنیم که او از جمع سرخپوشان جدا شود.

مربی پرسپولیس اظهار داشت: باید از شجاع خلیل زاده در این مورد سوال کنید که فکر می کنه از نظر فیزیکی قوی تر از همه است.اما به او گفتم همه چیز به نیرو نیست و باید از مغز هم باید استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه آیا توان شکست دادن مایک تایسون قهرمان بوکس جهان را دارد گفت: (خنده)با مایک تایسون نمی توان شوخی کرد و بدون شک در مسابقه بوکس از او شکست خواهم خورد.

600

فوتبال پرسپولیس پانادیچ بیرانوند خلیل زاده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

به نقل از ایسنا بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900306

دیگر خبرها

  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم