Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان این که ۵۳۷ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت‌حمایت کمیته‌امداد استان خراسان شمالی هستند ، گفت : ۳۷ نفر از این بیماران دارای بیماری خاص و ۵۰۰ نفر به بیماری‌های صعب‌العلاج مبتلا هستند.

وی با اشاره به این که کمیته امداد استان  ۹۵ درصد از هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج و صددرصد هزینه‌های درمان بیماران خاص را پرداخت می‌کند ، افزود: ، این هزینه‌ها جوابگوی نیاز بیماران نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهرابی اظهار کرد :۳۲۰ میلیون تومان از این مبلغ برای حق بیمه بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است و ۸۰ میلیون تومان در قالب خدمات ویژه به‌صورت موردی به آنها پرداخت ‌شده است.

وی گفت : این بیماران از بیماری ‌ام.اس ، مشکلات کلیوی ، معلولیت‌های جسمی ، دیابت و سرطان رنج می‌برند.

گفتنی است : مردم می‌توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* و انتخاب یکی از گزینه‌های صدقه ، نقدی و غیر نقدی کمک‌های خود را به دست بیماران نیازمند و سایر محرومان ا استان خراسان شمالی برسانند.

انتهای پیام/آ

وجود 537 بیمار خاص و صعب العلاج در استان خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن نوجوان ۱۴ ساله اهل لردگان جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
خانم کیانی افزود: صبح امروز در بیمارستان لردگان اعضای پیکر علی خلیل طهماسبی که در تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی برای اهداء به شیراز ارسال شد.
کیانی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل «فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو» اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند