Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@14:50:07 GMT

بازگشایی مدارس در مناطق زلزله‌زده در کانکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۰۰۸۷

بازگشایی مدارس در مناطق زلزله‌زده در کانکس

به گزارش جهان نيوز، سلیمان محبی درباره آغاز فعالیت مدارس مناطق زلزله از امروز اظهار کرد: امروز در شهرستان ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب با توجه به اینکه کانکس‌ها برای استفاده به عنوان کلاس درس هنوز نرسیده است، مدارس شروع به فعالیت نکردند اما در سایر مناطق شاهد فعالیت مدارس هستیم.

وی افزود: مدارس روستایی که بیشتر یک یا دو کلاسه هستند با استفاده از کانکس به فعالیت خود ادامه خواهند داد، قرار است 70 کانکس ارسال شود و در شهرها نیز مدارسی که آسیب جزئی داشته‌اند به صورت دو شیفت برای حضور دانش‌آموزان فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه گفت:‌ ساخت 19 فضای آموزشی با 63 کلاس درس به همت خیرین درمناطق زلزله زده نهایی شده است همچنین فرهنگیان مشاور نیز در مناطق زلزله‌زده حضور یافته و با دانش‌آموزان صحبت خواهند کرد به گونه‌ای که آنها را به لحاظ روحی و روانی برای حضور در مدرسه آماده خواهند کرد.

اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه نیز اعلام کرد: خیران برای مشارکت و کمک به بازسازی مدارس آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده غرب کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه به شماره 0220266254009 نزد بانک ملی واریز کنند و این شماره تماس جهت ارتباط با اداره نوسازی مدارس استان کرمانشاه و کسب اطلاعات بیشتر 08338250082 است.
منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان