Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@03:45:44 GMT

آغاز ششمین جشنواره تئاتر شهر از فردا

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۰۴۶۴

آغاز ششمین جشنواره تئاتر شهر از فردا

ششمین جشنواره تئاتر شهر از فردا با بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در بخش خیابانی این رویداد هنری در پردیس تئاتر تهران کار خود را آغاز می‌کند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ ششمین جشنواره تئاتر شهر از فردا با بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در بخش خیابانی این رویداد هنری در پردیس تئاتر تهران کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۵۱ نمایش متقاضی حضور در بخش خیابانی جشنواره تئاتر شهر هستند که آثار آن‌ها از روز سه شنبه ۳۰ آبان تا پنج شنبه ۲ آذرماه در سالن انتظار تماشاخانه اصلی پردیس تئاتر تهران مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

۸۰ اثر متقاضی حضور در بخش صحنه‌ای ششمین جشنواره تئاترشهر هستند که آثار آن‌ها از روز چهارشنبه ۱ آذرماه تا روز جمعه ۱۰ آذرماه در ۵ تماشاخانه پردیس تئاتر تهران (غیر از تماشاخانه اصلی) داوری خواهد شد.

۴۴ نماش نیز تقاضای حضور در بخش کودک و نوجوان این جشنواره را دارند که از روز جمعه ۳ آذرماه تا روز چهارشنبه ۸ آذرماه ر. ۵ تماشاخانه پردیس تئاتر تهران (غیر از تماشاخانه اصلی) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

ششمین جشنواره تئاترشهر به عنوان بزرگترین رویداد هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آذر و دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • سنگلج در خطر است!