Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: تیم ساماندهی حمایت های روانی پس از بلایا( سحر )جمعیت هلال احمر استان کردستان در منطقه زلزله زده استان کرمانشاه مستقر شد به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان دکتر حسن خدا بنده لو افزود: پس از ارائه خدمات اولیه به زلزله زدگان استان کرمانشاه تیم حمایت‌های روانی جمعیت کردستان در منطقه مستقر شده و به ارائه خدمات حمایتی و روانی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این تیم متشکل از ۱۳ نفر از کارشناسان، روانکاوان و روانشناسان است که در زمینه فعالیت‌های حمایتی و روانشناسی طی ۲ سال گذشته برای روز‌های بحران آموزش دیده اند.
وی خاطر افزود: تیم سحر استان کردستان در منطقه زلزله زده شهرستان‌های قصر شیرین و سرپل ذهاب مستقر بوده و تا کنون به ۸ روستای این شهرستان خدمات حمایتی ارائه کرده است.
خدا بنده لو گفت: روستا‌های بابا اسکندر، فتاح بیگ، شیرین آب، طهماسب، سید ایاز، کویئک عزیز، کویئک محمود، تینی هواس وکلانتر روستا‌هایی بودند که تا کنون مورد حمایت روانی تیم سحر جمعیت هلال احمر استان کردستان قرار گرفته اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: تیم حمایت‌های روانی جمعیت هلال احمر استان کردستان از تاریخ از ۲۳ آبان ماه به مدت ۱۵ روز در قالب ۳ تیم مجزای ۱۳ نفره به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
حسن خدا بنده لو گفت:: اساتید دانشگاه، مشاوران مراکز مدد کاری بهزیستی و مشاورین اداره کل آموزش پرورش بدنه کارشناسی، تیم حمایت‌های روانی پس از بلایای استان کردستان را تشکیل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند