Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران امروز (دوشنبه) با صدور اطلاعیه ای برای تامین فولاد مورد نیاز بازسازی مناطق زلزله زده و همکاری با دولت در این خصوص اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایرنا از انجمن یاد شده، در این اطلاعیه با ابراز همدردی با بازماندگان و آسیب دیدگان این حادثه دلخراش آمده است: با توجه به لزوم بازسازی فوری و تامین مسکن مورد نیاز مناطق زلزله زده،با هماهنگی های انجام شده، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به نمایندگی از کارخانجات فولادی عضو آمادگی دارد تا نسبت به تامین به موقع، اقتصادی و بهینه فولاد مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده و همچنین جذب کمک های فعالان فولادی کشور در این خصوص اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا، این انجمن آماده همکاری همه جانبه با دولت بویژه مسئولان محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت است

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از سایر کارخانجات تولیدکننده فولاد کشور و همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بازار فولاد دعوت بعمل آورده برای مشارکت در این امر خداپسندانه با دفتر انجمن به شماره 4-88551701-021 برای انجام هماهنگی های لازم تماس حاصل کنند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر در شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه استان های غربی کشورمان را لرزاند؛ این زلزله 437 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام : @IRNAeco
اقتصام* 3065 *6075
تنظیم: محمد ملک دار *انتشار: زهرا هجینی نژاد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم