Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:56:32 GMT

بازار برده فروشی داعش در شهرهای ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۳۸۱۷

بازار برده فروشی داعش در شهرهای ترکیه

یک فعال حقوق بشری عراق اعلام کرد که تروریست های داعش بعد از فرار از سوریه و عراق، در شهرهای ترکیه بازار برده فروشی خود را به راه انداخته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «اسپوتنیک»، گروهک تروریستی داعش که حالا بیشتر پایگاه های خود را در شهرهای سوریه و عراق از دست داده، بازار برده فروشی خود را در سه شهر ترکیه به راه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، تروریست های داعش شماری از دختران و کودکان ایزدی را ربوده و به همراه اعضای خانواده تروریست ها به ترکیه منتقل کرده است و حالا با شماری از خانواده های افراد ربوده شده مذاکره می کند تا در مقابل دریافت چند هزار دلار دختران ایزدی را آزاد کند.

علاوه بر آن «علی الخانصوری» یکی از فعالان حقوق بشری ایزدی اعلان کرده که داعش در سه شهر «آنکارا»، «غازی انتپ» و «شانلی‌اورفه» اقدام به فروش دختران و کودکان ایزدی می کند. این فعال عراقی تأکید کرد که تروریست های داعش به دختران و کودکان ایزدی که در چنگال داعش گرفتار هستند اجازه می دهد با خانواده های خود صحبت کنند و به این ترتیب غرامت های مالی سنگینی در ازای آزادی آنها از خانواده هایشان درخواست می کند.

روز شنبه گذشته دو دختر ایزدی عراقی در ازای پرداخت ۳۰ هزار دلار از چنگ داعش رها شدند، این دو دختر که ۱۷ و ۱۹ ساله بودند در سوریه نگهداری می شدند و از سال ۲۰۱۴ تاکنون در اسارت داعش بوده اند.

تروریست های داعش دست کم ۵ هزار شهروند ایزدی که بیشتر آنها را کودکان و زنان تشکیل می دهند از شهر سنجار در غرب موصل به اسارت گرفته است و در حالی که زنان را به عنوان برده خرید و فروش می کند، کودکان ایزدی را وادار می کند تا در اردوگاه های نظامی آموزش ببینند و به داعش بپیوندند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد

ایزدی رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران با بیان اینکه اجرای شناسه یکتا کالا  در سازمان  اموال تملیکی استان تهران  آغاز شده است گفت: سعی داریم با اجرای شناسه کالا  از کمی سازی به سمت کیفی سازی حرکت کنیم.

ایزدی بیان کرد:  از امروز طرح شناسه کالا در اموال تملیکی استان تهران کلید خورد که کار را با ۱۰ تیم مستقیم شروع کرده ایم و کارشناسان آی‌تی از  ۷ استان دیگر  را  به کار گرفته ایم تا با توجه به تنوع کالا و حجم کالا بتوانیم این شناسه های یکتا را اخذ کنیم‌. اجرای این کار یک ماه زمان می برد.

رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران  بیان کرد: با اجرای طرح شناسه کالا یک تیم ۲۵ نفره  از مقامات بالادستی حضور دارند و با اجرای این طرح مشخص می شود که چه تعداد کاله در کدام ردیف و در کدام انبار کالا قرار دارد‌.

وی گفت: این یک مطالبه عمومی بود که اجرای آن به صورت برخط انجام شد و ما مطالبه ویژه ای از سوی مردم و مقامات برای اجرای این طرح داشتیم. 

ایزدی افزود: ۶۵هزار ردیف کالایی  داریم که از این طریق شناسه کالا دریافت خواهند کرد و در حراج های برخط که انجام می شود تمامی کالاهایی که به افراد واگذار می شود از طریق همین شناسه کالا خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه