Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@03:56:58 GMT

اجرای خدمات جهادی ادارات دشتی در سطح شهر خورموج

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۴۲۱۹

اجرای خدمات جهادی ادارات دشتی در سطح شهر خورموج

مسئول بسیج مهندسین شهرستان دشتی از حضور 14 اداره برای انجام خدمات اداری برای تسهیل درروند پیگیری مشکلات شهروندان خورموجی در اولین روز از هفته بسیج خبر داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ علی روستا مسئول بسیج مهندسین شهرستان دشتی صبح امروز در آئین آغاز طرح خدمات ماندگار جهادی در شهر خورموج طی سخنانی اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج جمعی از بسیجیان ادارات شهرستان که متشکل از 14 اداره هستند در یک جمع صمیمی در محل مسجد جامع شهر خورموج اقدام به تسهیل مشکلات اداری شهروندان خورموجی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی 3 ماهه اخیر و تحقیق و پژوهش‌های انجام‌شده از سطح روستاها و شهرهای شهرستان دشتی داشتیم، با شناسایی مشکلات اداری توانستیم به یک جمع‌بندی برسیم که حاصل این جمع‌بندی ارائه خدمات همگانی اداری بسیج مهندسین در اولین روز از هفته بسیج بود.

روستا اضافه کرد: شهروندان می‌توانند مشکلاتی را در سطح شهردارند و درگیر با ادارات هستند را در این جمع بزرگ بسیجی حل کنند، چون در اجرای این‌گونه خدمات جهادی 14 اداره مرتبط با یکدیگر نسبت به حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی تأکید کرد: برای مثال شخصی که برای گرفتن یک کنتور برق می‌خواهد اقدام نماید باید مسیر چند اداره را مانند اداره برق و شهرداری را در سطح شهر طی نماید اما با انجام این‌گونه خدمات بسیجی همگی در کنار هم و در یک مکان انجام می‌شود.

مسئول بسیج مهندسین شهرستان دشتی تصریح کرد: در نظر داریم با مشارکت سایر ادارات در این طرح خداپسندانه، روستاهای شهرستان دشتی هم از این خدمات ماندگار جهادی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس