Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان در نشست خبری امروز دوشنبه گفت: در 8 ماهه سال جاری 47 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر ،شامل 40 تن و 572کیلوگرم تریاک،6 تن و 133 کیلوگرم حشیش ،256کیلو 329 گرم هروئین و 88 گرم سایر مواد کشف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سردار عزیزاله ملکی، فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان در نشست خبری در تشریح عملکرد 8 ماهه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، اظهار کرد: امروز اگر در استان شاهد امنیت هستیم به واسطه تلاش مسئولان در حوزه های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان بیان کرد: استاندار جدید یک نگاه ویژه امنیتی به استان و خصوصا شرق استان دارند و شاهد یک تحول عظیمی در نیروی انتظامی شده ایم که کشفیات فرمانده جاسک حاکی از همین نگاه ویژه استاندار به شرق استان است و امیدواریم با مساعدت های  استاندار جدید کمربند امنیتی استان هرمزکان محکم تر از قبل باشد و مردم از موهبت امنیت بهره کافی ببرند.

سردار ملکی در ادامه گفت: در اربعین تعدادی از کاکنان حوزه اطلاعات، پلیس راه ، پیش گیری در مرزها قرار داشتند که الحمدالله اربعین امسال این تجمع عظیم با شکوه و با امنیت برگزار شد .

وی با اشاره به اینکه در 8 ماهه سال جاری 47 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است، افزود: کشف تریاک 40 تن و 572کیلوگرم،کشف حشیش 6 تن و 133 کیلوگرم ،کشف هروئین 256کیلو 329 گرم و سایر مواد 88 گرم کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان بیان کرد: تعداد دستگیری در بحث مواد مخدر 2 هزار و 553 نفر ، تعداد دستگیری معتاد کارتن خواب 13 هزار و 948 نفر ،انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر 32 باند و همچنین کشف اسلحه از قاچاقچیان 17 قبضه اسلحه در 8 ماهه اخیر بوده است.

سردار ملکی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: وقوع درگیری مسلحانه بین ماموران و قاچاقچیان 3 فقره در گیری که 2 قاچاقچی کشته و 4 نفر زخمی شدند و همچنین 575 دستگاه خودرو در بحث مواد مخدر متوقف شده است.

وی به آمار جرائم در 8 ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود:سرقت های مهم 16 درصد کاهش وقوع داشته که سرقت بعنف 30 درصد کاهش وقوع ،سرقت مسلحانه 40 در صد کاهش، سرقت منزل 21 درصد کاهش
، سرقت خودرو 37 درصد کاهش ،سرقت موتور سیکلت 15 در صد کاهش، تجاوز به عنف 57 در کاهش ،آدم ربایی وگروگانگیری 52 درصد کاهش و همچنین قتل 10 درصد کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان بیان کرد: در 8 ماهه سال جاری 2 هزار و 737 فقره تصادف رخ داده که با کاهش 9 درصدی روبه رو بوده ایم که متوفیان 21 نفر و مصدومان تصادفات 2 هزار و 812 بوده است.

سردار ملکی ارزش ریالی کل کالاهای قاچاق شده 430 میلیارد و 690 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تعداد پرونده های قاچاق بالای 100 میلیون تومان 206 فقره ،تعداد پرونده های قاچاق زیر صد میلیون تومان 3 هزار و 754 فقره ،تعداد شناورها توقیفی حامل کالای قاچاق 21 فروند و تعداد خودروحامل کالای قاچاق 2 هزار و 412 دستگاه خودرو بوده است.

وی از 39 باند قاچاق خبرداد و گفت: در بحث قاچاق 3 هزار 578 نفر متهمان دستگیر شده و  همچنین کشف  6 میلیون و 300 هزار پاکت سیگار ،کشفیات پارچه یک میلیون و 900 هزار متر ،کشفیات لوازم برقی وخانگی 510 هزار و 231 دستگاه، کشف احشام 3 هزار و 283 مورد، کشف البسه 355 هزار و 795 ثوب و سوخت قاچاق 894 هزارلیتر رخ داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود