Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران شهرداری بروجرد 8 ماه حقوق معوقه دارند که تا کنون اقدامی اساسی برای رفع مشکلات مالی این افراد نشده اما شهردار جدید بروجرد اولویت کاری خود را پرداخت حقوق کارگران اعلام کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد خبر حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد داستان جدیدی نیست، مدتهاست این قشر از کارگران هر روز کار می کنند اما سر ماه حقوق ندارند و بارها و بارها شرمنده فرزندان و خانواده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارگرانی که رنج و زحمت کار را به انتظار دریافت حقوق تحمل می کنند اما فقط شعار و وعده حقوق ها و پرداخت مطالبات را می شوند و در بیشتر مواقع جیب کارگران شهرداری خالی است.

 

در شورای چهارم مشکلات شهرداری بروجرد به بالاترین نقطه صعود کرد و بدهی شهرداری به تامین اجتماعی به 60 میلیارد و حقوق معوقه کارگران به 8 ماه رسید و طرح هایی مانند بن های خرید و یا فروش املاک برای پرداخت حقوق های معوقه  و دیگر برنامه ها هیچکدام راهکاری موفق برای رفع این مشکلات مالی شهردار بروجرد نشد.

 

گرچه بارها و بارها کارگران برای دریافت حقوق های معوقه خود دست به اعتراض و تجمع زده اند تا شاید یک ماه حقوق برای آنها پرداخت شود اما مشکل حقوق های معوقه کارگران به صورت کامل حل نشده و در حال حاضر کارگران شهرداری بروجرد 8 ماه حقوق معوقه دارند.

 

با روی کار آمدن شورای پنجم مهمترین انتظار، انتخاب شهرداری توانمند، پرداخت معوقات، بدهی ، مبارزه با فساد بود اما از ابتدای روی کار آمدن شورای پنجم تا کنون بیشتر مواقع در شورا کشمکش و اختلاف بود و همین سبب شد تا مشکلات همچنان درجا بزنند.

 

ابتدا شورای شهر، یاراحمدی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرد اما به دلایلی طبق نظر وزارت کشور قرار شد شورا شهردار جدیدی را انتخاب کند و در اقدامی امروز شورای شهر بروجرد با 9 رای موافق "امیر جاوید پور " را به عنوان شهردار جدید انتخاب کرد.

 

بالاخره امروز کلید شهر به جاوید پور رسید تا بتواند با برنامه ریزی مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند و انتظارات کارگران و مردم را برآورده نماید تا بار دیگر شهر در مسیر توسعه و موفقیت حرکت کند.

 

"علی روزبهانی" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: امروز با نظر موافق همه اعضا شهردار جدید بروجرد معرفی شد که جاوید پور تا کنون به عنوان مشاور قالیباف شهردارتهران فعالیت داشته و به نظر می رسد بتواند در این عرصه موفق باشد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به این که یکی از مهمترین مشکلات شهرداری بروجرد حقوق معوقه کارگران شهرداری است، شهردار جدید بروجرد اولویت خود را برای پرداخت مطالبات کارگران قرار داده تا بتواند با برنامه ریزی مشکل معوقات کارگران را حل نماید.

 

روزبهانی به پروژه های نیمه کاره بروجرد اشاره کرد و افزود: در شهر بروجرد پروژه های نیمه کاره ای وجود دارد که سالهاست به دلایلی همچون نبود اعتبار بلاتکلیف و معطل مانده اند که جاوید پور تکمیل این پروژه ها را از دیگر برنامه های در دستور کار قرار داده است.

 

به گفته وی شناسایی ظرفیت های بروجرد، مبارزه با فساد، جذب سرمایه گذار، پرداخت معوقات کارگران و اتمام پروژه های نیمه تمام از مهمترین برنامه های شهردار جدید است که امیدواریم این برنامه ها با همکاری و تلاش انجام شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه