Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال امیدوار است که در جلسه پنجشنبه AFC ایران بتواند میزبانی از عربستانی ها را بار دیگر بدست آورد.

طرفداری- مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نشست مدیران سه باشگاه حاضر در آسیا با وزیر ورزش را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت که بدهی باشگاه ها به بازیکنان ظرف مدت محدودی باید پرداخت شود و امیدواریم در جلسه آتی AFC بار دیگر بتوانیم از تیم های عربستانی در ایران میزبانی کرده و عکس این قضیه در عربستان نیز اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال پس از جلسه مشترک مدیران سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با وزیر ورزش و جوانان گفت:

برای حضور قدرتمندانه مجموعه فوتبال کشور در جام باشگاه‌های آسیا، امروز (شنبه) جلسه‌ای توسط وزیر محترم ورزش پیش‌بینی شد که بسیار مفید بود و همه اعضا متفق القول بودند که حفظ شأن و اعتبار فوتبال ملی وظیفه همه است.

مهدی تاج افزود:

فیفا اشاره مستقیمی به درآمدها و تناسب آن با هزینه‌ها دارد که تعهدات اخلاقی و تجاری باشگاه‌ها را در این خصوص بررسی می‌کند. امروز در خصوص درآمد این سه باشگاه و همچنین کل باشگاه‌های لیگ صحبت کردیم که باید مدیریتی روی بخش درآمدها و هزینه‌های آنها انجام شود. نظر وزیر ورزش هم این بود که تمام حقوق بازیکنان توسط این باشگاه‌ها باید پرداخت شود که حرف درستی است.

وی ادامه داد:

باشگاه‌ها با همه بازیکنان باید برای چگونگی پرداخت حقوق‌شان وارد مذاکره شوند. این موارد به چهار دسته تقسیم شدند که یک دسته آن به کمیته بدوی مربوط می‌شود. بعضی از این موارد در کمیسیون ماده 51 بررسی مجدد می‌شود و بعضی دیگر در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان بررسی خواهد شد که باشگاه‌ها آنجا مقدار قابل توجهی پول گذاشتند تا هر وقت کمیته تعیین وضعیت به نتیجه رسید مطالبات بازیکنان از همان وجه پرداخت شود. خوشبختانه پس از راستی آزمایی که انجام دادیم مشخص شد هیچکدام از این باشگاه‌ها در فیفا پرونده‌ای ندارند که مسئول صحت و سقم این اطلاعات خود باشگاه‌ها هستند.

تاج در خصوص بدهی‌های باشگاه‌ها گفت:

تراکتورسازی حدود 3 میلیارد بدهی دارد که در حال بررسی در دادگاه CAS بوده و هنوز به فیفا نرسیده است. در خصوص پرسپولیس و استقلال هم یکی دو تا پرونده الان در همین دادگاه بررسی می‌شود، هرچند در داخل کشور پرونده‌های متعددی داریم. باشگاه‌ها مکلف هستند تمام بدهی‌های بازیکنان را که در ماده 51 و تعیین وضعیت شده‌اند، در مدت محدودی پرداخت کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص میزبانی عربستانی‌ها در مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت:

پنجشنبه جلسه کمیته مسابقات AFC برگزار می‌شود و ما امیدواریم میزبانی ما در مقابل تیم‌های عربستانی رأی بیاورد و برعکس.

وی ادامه داد:

اکنون امارات و قطر هم وارد این ماجرا شده‌اند و میانگین تماشاگر AFC از 17 هزار نفر به 4 هزار نفر رسیده که اصلاً اتفاق خوبی نیست. بازی نکردن استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در خانه خود باعث کاهش تماشاگر و میزان درآمد نیز شده است.

تاج گفت:

چهار کشور ایران، عربستان، امارات و قطر 15 نماینده در فوتبال آسیا دارند که اگر اینها نخواهند در زمین یکدیگر با هم بازی کنند، 25 بازی نباید انجام شود و جبران درآمد آن برای AFC بسیار سخت است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود:

ما آمادگی میزبانی را به صورت کامل داریم و باید تلاش کنیم با یک برنامه‌ریزی مدون این مشکل حل شود. ضمن اینکه در جلسه روز پنجشنبه ما و سه کشور دیگر که ذی‌نفع هستند حق رأی ندارند.

وی در خصوص ادامه روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای جام جهانی گفت:

در تلاشیم برای سوم و هفتم فروردین دو بازی تدارکاتی خوب در فیفادی داشته باشیم. ما کمپی در روسیه انتخاب کردیم که قرار است بین 32 تا 40 روز قبل از جام جهانی آنجا اردوی تدارکاتی داشته باشیم. هزینه این کمپ هم روزی پنجاه هزار دلار است.

تاج در خصوص زلزله غرب کشور گفت:

تیم ملی فوتسال ما یک مسابقه با منتخب غرب کشور در سرپل ذهاب به نفع زلزله زدگان برگزار می‌کند. ضمن اینکه تاکنون چهار محموله از موارد ضروری و مورد نیاز از فوتبالی‌ها به محل حادثه ارسال شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجل رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.این جلسه با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج