Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:43:46 GMT

بیگ‌زاده: تعویض بهتر از من نیز وجود داشت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۶۰۳۸

بیگ‌زاده: تعویض بهتر از من نیز وجود داشت

بازیکن نفت تهران می گوید بابت تعویض اعتراضی نداشته اما عقیده دارد مربی می توانسته تعویض بهتری انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیگ زاده بعد از دیدار با سایپا و شکست برابر این تیم در میکسزون ورزشگاه تختی، گفت: می توانستیم در این دیدار بازنده باشیم. سایپا موقعیت های زیادی داشت و متاسفانه مانند بازی قبل شکست خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانیم خودمان را برای ادامه لیگ جمع کنیم. تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که در ضد حملات خوب هستند و در نهایت نیز روی همین ضد حملات گل خوردیم و به آنها تبریک می گویم.


بازیکن نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا بابت تعویض ناراحت بودی، عنوان کرد: از گلی که دریافت کردیم ناراحت بودم و بابت تعویض اعتراضی نداشتم. من از دقیقه 1 تا دقیقه 90 آماده تعویض هستم و تمام تلاشم را انجام دادم که به تیم کمک کنم. هر چند عقیده دارم که می توانستیم تعویض بهتری انجام بدهیم اما این موضوع صلاحدید کادرفنی بود.


بیگ زاده درباره غیبت آل کثیر در ترکیب اولیه نفت تهران، خاطر نشان کرد: کادرفنی تصمیم گرفت که عیسی(آل کثیر) بازی نکد و این موضوع به مربی ارتباط دارد.


او در پایان درباره مشکلات نفت تهران، افزود: ما 3 روز تمرین می کنیم و سپس 4 روز تمرینات ما تعطیلات است و همین موضوع باعث شده تا کار سختی داشته باشیم و کاری نیز از دست مربی نیز بر نمی آید. از لحاظ بدنی مشکلی نداریم و تنها مشکل ما روحی و روانی است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و توان یابان ایران در راستای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از هفدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در شهر محلات استان مرکزی برگزار می‌شود. محسن بختیار (گیلان)، احمد امین‌زاده (خوزستان)، امیر جعفری، مهدی صیادی (البرز)، علی‌اکبر غریب‌شاهی (فارس)، روح‌اله رستمی، سید‌حامد صلحی‌پور (تهران) ملی پوشانی هستند که در اردو زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.   کادر فنی:   سر مربی: حسین توکلی (تهران)   مربی: احمد ملاحسینی (قزوین)   نماینده فرهنگی: حجت‌الاسلام سید محمد موسوی‌پور (قم)   علی نظارت سرپرستی اردو را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند