Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@14:45:50 GMT

دایی:باید نفت را5بر صفر می‌بردیم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۶۲۱۷

سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از برتری تیمش برابر نفت تهران گفت: بازی یک‌طرفه بود و می‌توانستیم چهار، پنج گل بزنیم. ناطقان: دیدار تیم‌های سایپا و نفت با پیروزی یک بر صفر سایپا به پایان رسید. علی دایی پس از این دیدار اظهار کرد: به همه هموطنانم به خاطر حادثه زلزله تسلیت می‌گویم. امروز شاهد بازی یک طرفه‌ای بودیم و از دقیقه یک تیم برتر میدان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من در کل ۹۰ دقیقه، نفت یک موقعیت نصفه و نیمه داشت ولی ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که به خاطر سهل انگاری بازیکنانمان به گل نرسیدیم. نتیجه عادلانه این دیدار ۴ بر صفر یا ۵ بر صفر بود. ما در این دیدار مصدومان زیادی داشتیم ولی جوانانمان جواب اعتماد ما را دادند.

او درباره موقعیت‌های زیادی که تیمش از دست می‌دهد گفت: فوتبال است و بازیکنان من بیش از اندازه موقعیت از دست دادند. ما باید چند نفر اضافه کنیم تا بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم چون ممکن است با رفتن یک گل به دروازه‌مان بازی را از دست بدهیم. نفت در این دیدار تنها کاری که می‌کرد از توپ‌های بلند استفاده می‌کرد.

سرمربی سایپا درباره حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: این نشان دهنده مدیریت ضعیف نه تنها در فوتبال ما بلکه در جامعه ما است. ما مدیرانی داریم که به هیچ عنوان این کاره نیستند. وزارت نفت، پارسال با چه پشتوانه‌ای نفت را به گروه قبلی داد؟ آنها حق همه را پایمال کردند. بر چه اصولی چنین تیم بزرگی را به چنین آدم‌هایی می‌سپارند. این افراد معلوم نیست چه دارند یا چه ندارند.

او درباره استفاده ازبازیکنان نوجوان مثل طاها شریعتی هم گفت: ما در استفاده از بازیکنانمان به با تجربه و کم تجربه نگاه نمی‌کنیم و هرکس که آماده باشد بازی می‌کند. طاها شریعتی می‌تواند در آینده مدافع قدرتمندی باشد.

دایی درباره دعوت شدنش به مراسم قرعه کشی جام جهانی هم گفت: من از شما این را می‌شنوم. هنوز دقیقا مشخص نیست. منبع: ایسنا برچسب ها: دایی ، نفت ، سایپا

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی امشب مسابقات سری A، رم میزبان یوونتوس بود. تیم دنیله ده‌روسی که در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است، ابتدا برابر یووه به برتری رسید اما در همان نیمه اول گلیسون برمر بازی را مساوی کرد. این نتیجه تا پایان برقرار بود و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

ویدئو: 331921

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد. آنها از همان دقایق اولیه چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما با دفاع خوب از بازیکنان یوونتوس، این حملات بی‌نتیجه ماندند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ضربه کریستانته را گاتی دفع کرد اما توپ به مقابل پای لوکاکو افتاد و او دروازه را باز کرد.

در ادامه دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از چند حمله نصفه و نیمه، یوونتوس بالاخره بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۳۱ سانتر کیه‌زا به روی دروازه با ضربه سر برمر به تور دروازه چسبید.

در ادامه نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی‌ای خلق نشد.

در دقیقه ۴۷ شوت خطرناک کیه‌زا از لبه محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک پلگرینی با دخالت برمر دور شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیت عالی اقدام به شوت‌زنی کرد اما اسویلار با واکنشی زیبا مانع گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی هم رم و هم یووه قصد داشتند گل برتری را بزنند اما با دفاع خوب از هر دو تیم، موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی نتیجه تساوی پایان یافت.

رم با مساوی امشب ۶۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، یوونتوس هم به امتیاز ۶۶ رسید و در رتبه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • قحطی گل در دیار کویر
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!