Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پی زلزله اخیر در مناطق غربی کشور و ایجاد خسارات جانی و مالی فراوان به هموطنان عزیز در استان کرمانشاه، شهرها و روستای تابعه آن، فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران طی اقدامی خداپسندانه تعداد 2000 تخته پتو و 4000 قوطی شیر خشک تهیه و با عزیمت به مناطق آسیب دیده اقدام به توزیع این اقلام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این حرکت انسان دوستانه، حضور دلگرم کننده تیمور غیاثی و احسان حدادی، چهره های سرشناس ورزش دوومیدانی ایران در بازدید از مناطق زلزله زده و کمک‌رسانی به مردم شریف کردنشین غرب کشور مرهمی بر دردهای فراموش نشدنی آنها بود. استقبال داغدیدگان از حضور مسئولین فدراسیون و خانواده دو و میدانی ایران و ابراز خرسندی آنها از حضور دیگر ورزشی ها در این واقعه دلخراش، رنگ و بوی همدلی و حس وطن پرستی را به نمایش همگان گذاشت.

فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که گامی کوچک برای مرهم دردها و زخم های هموطنان غیور و عزیز غرب کشور که در این حادثه متحمل زیان های زیادی شده اند برداشته و امید است با عنایت پروردگار متعال، اوقاتی سرشار از شادی بر بام های خانه های مردم شریف ایران اسلامی سایه افکند.

بنی آدم اعضای یکدیگرند               که در افرینش زیک گوهرند

 چو عضوی به در آورد روزگار              دگر عضوها را نماند قرار

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان خاطرنشان کرد: باورمندم هنوز تا فعلیت رساندن ظرفیت‌های کامل تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان راه درازی در پیش داریم.

به گزارش ایسنا، حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در شبکه ایکس نوشت: «حضور در جمع فعالان اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان در نمایشگاه ‎ایران اکسپو و بازدید از توانمندی‌های صادراتی کشور در کنار میل و اشتیاق بی‌مثال افغانستان به توسعه ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور موجب خوشحالی و روحیه مضاعف شد. باورمندم هنوز تا فعلیت رساندن ظرفیت‌های کامل تجاری و اقتصادی دو کشور راه درازی در پیش داریم.

وی همچنین نوشت: امیدوارم با مشارکت همه دلسوزان و توانمندان، گام‌های عملیاتی جهت رفاه هرچه بیشتر دو ملت برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان