Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره سوالی مبنی بر اینکه تصمیمی برای جایگزینی طاهری گرفته شده است یا خیر گفت‌: خیر. صراحتا می‌گویم که ما با هیچ شخصی و گروهی هنوز برای جایگزینی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبتی نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طاهری چندین بار استعفاء کرده است، اما استعفای او پذیرفته نشده است. امروز هیچ صحبتی درباره این که طاهری از باشگاه خواهد رفت یا نه نشد. درباره جایگزینی طاهری نه باشگاه، نه وزارتخانه شخصی را انتخاب نکرده است. ما فقط تصمیم گرفتیم که گرشاسبی را به خاطر این که به مسائل باشگاه آشناست به سرپرستی باشگاه بگذاریم.

او درباره بدهکاری باشگاه و ادعای علی دایی بیان کرد: قطعا کار‌هایی که باید انجام می‌شد صورت گرفته است. اگر پرونده‌ای که هم در این باره باز است، به خاطر قطعی نبودن رای صادره بوده است و کار‌هایی که باید می‌شده صورت گرفته است. دایی عضو خانواده پرسپولیس است و مشکلی با باشگاه ندارد و اگر انتظار و حقی دارند هنوز تعیین تکلیف نشده و باید در محاکم در این باره حکمی صادر شود تا باشگاه هم تعهدش را پرداخت کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره روند پیشرفت پرونده باشگاه ریزه اسپورت بیان کرد: طارمی حکمش مشخص است و امکان فرجام برای این حکم هم کم است. وکیل باشگاه درباره حق باشگاه در حال پیگیری است و فکر می‌کنم رای مثبتی بگیریم. باشگاه در کار‌های قانونی پشت سر بازیکنانش سفت و محکم می‌ایستد، اما درباره کار‌های غیرقانونی نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم.

حاجی‌بیگی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس با بازیکنی که می‌دانست با ریزه‌اسپورت قرارداد داشته قرارداد جدید امضا کرده است؟ گفت: کاملا این موضوع را رد می‌کنم. طبق بررسی‌های انجام شده طارمی قبلا با پرسپولیس قرارداد داشته و قرارداد بعدی با این بازیکن منعقد نشده است.

حاجی بیگی درباره مطالبات بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز اظهار کرد: ما توانستیم بخشی از این بدهی‌ها را پرداخت کنیم البته این پرداخت‌ها تمام و کمال نبوده، اما به نسبت مواردی که مشخص کرده بودیم بخش زیادی از این بدهی‌ها پرداخت شده است. پرداخت‌هایی که فوری بود انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

او درباره تمدید قرارداد با برانکو نیز گفت: با برانکو نیز قرارداد تمدید خواهد شد. مذاکرات با او انجام شده و صحبت‌های‌مان را با برانکو انجام داده‌ایم. خود برانکو علاقه‌مند است که در پرسپولیس بماند. هیات مدیره هم با این موضوع موافق است و هواداران هم از عملکرد او راضی هستند پس مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه باشگاه پرسپولیس درخصوص مذاکره برانکو اظهار کرد: در همه مسائل هیئت مدیره و خود وزارتخانه حرف اول را می‌زند. وقتی هیئت مدیره مصوبه‌ای را تعیین کند، مدیریت موظف است که آن مصوبه را دنبال کند. حالا اگر مدیرعاملی باشد یا نباشد، فرقی نمی‌کند. پیش از این هم خود آقای طاهری پیگیر تمدید قرارداد با برانکو بوده‌اند و توافقات انجام شده است.

او درباره بیرانوند  خاطر نشان کرد: اصلا درباره رفتن بیرانوند صحبتی نشده است. باید این صحبت‌ها به صورت مکتوب مطرح شود و کادر فنی مشخص کند که بیرانوند می‌خواهد از پرسپولیس برود، اما هیچ موضوعی هنوز مطرح نیست. حتی آن تیمی هم که گفته می‌شد به دنبال جذب بیرانوند است اعتراف کرد که ما چنین موضوعی را مطرح نکردیم.

انتهای پیام/

اظهارات حاجی بیگی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین از آنطرف پرسپولیس در پی جبران نتیجه لیگ برابر اراکی‌ها و دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی بود و نیاز مبرمی به پیروزی داشت.

تیم داوری: امیر عرب براقی، هادی طوسی، علی احمدی، کیوان علیمحمدی/ناظر: حسین نجاتی

آلومینیوم ترکیب آلومینیوم:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان(۷۰-رضا جبیره)، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

پرسپولیس ترکیب پرسپولیس:
امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی(۴۶-وحید امیری)، اوستون اورنوف، مهدی ترابی(۵۹-سینا اسدبیگی) و عیسی آلکثیر
سرمربی: اوسمار

کارت زردکارت زرد
آلومینیوم: عارف حاجی عیدی(۱۷) - امین جهان کهن(۶۶) - میلاد بدرقه (۷۳)
پرسپولیس: سروش رفیعی(۱۷) - محمد خدابنده لو(۲۷)

شرح گل
آلومینیوم صفر- پرسپولیس یک(دقیقه ۱۱: اوستون ارونوف): اوستون ارونوف از وسط زمین توپ گیری کرد و از سمت چپ با حرکتی انفجاری به سمت محوطه حرکت کرد و با پای چپ یک گل انفرادی به ثمر رساند.


آلومینیوم صفر-پرسپولیس دو(دقیقه ۲۴: عیسی آل کثیر): اوستون ارونوف توپ را از وسط زمین به عیسی رساند و آل کثیر با یک حرکت پا به توپ در شرایطی نامتعادل از پشت محوطه شوت زد و از بالای سر گوهری توپ وارد دروازه شد.

گل اول آلومینیوم:

گل دوم آلومینیوم:

گل سوم پرسپولیس:

گل چهارم پرسپولیس:


کرنومتردقایق حساس:

دقیقه ۲۹: سانتر از روی ضربه ایستگاهی روی محوطه پرسپولیس با ضربه سر خطرناکی همراه شد که رفیعی توپ را به آغوش کشید.

دقیقه ۳۲: ضربه سر عارف حاجی عیدی در شرایط نامتعادل در اختیار رفیعی قرار گرفت.

دقیقه ۴۰: حرکت سریع عبدالکریم حسن با گام‌های بلند در زاویه بسته به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۴۵: پاس رو به جلوی جهان کهن در دهانه دروازه در اختیار رفیعی قرار گرفت.

دقیقه ۵۳: عکس العمل خوب از امیررضا رفیعی توپ را دور کرد و در ادامه مدافعان پرسپولیس خطر را دفع کردند.

دقیقه ۶۳: امیررضا رفیعی با خروج خوبش سانتر اراکی‌ها را دفع کرد.

دقیقه ۷۰: حمله خطرناک آلومینیوم با شوتی سنگین، توسط امیررضا رفیعی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۸۵: گل اول آلومینیوم توسط لیموچی

دقیقه 5+90: گل دوم آلومینیوم توسط شروین بزرگ

دقیقه سوم نیمه اول وقت‌های اضافه: گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط سینا اسدبیگی

کد خبر 847305 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی