Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@19:52:29 GMT

تساوی بدموقع پرسپولیس برابر پدیده

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۸۶۹۰

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر پدیده متوقف شد تا از نخستین شکست پارس جنوبی استفاده نکنند و فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهند.
به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز بین دو تیم پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار و در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برای این مسابقه علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری (۸۹ - احسان علوان زاده)، شایان مصلح، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (۷- محسن مسلمان)، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور را در ترکیب اصلی قرار داد.
با این حال هنوز ۵ دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که بشار رسن مصدوم شد و در دقیقه ۷ جای خود را به محسن مسلمان داد. 
پرسپولیس در نیمه اول صاحب یکی، دو موقعیت نصفه و نیمه شد که بازیکنان این تیم قدر این موقعیتها را ندانستند. در بهترین موقعیت در دقیقه ۲۷، گادوین منشا با پشت سر گذاشتن مدافعان پدیده، توپی را به سمت دروازه حریف ارسال کرد ولی شوت علی علیپور راهی به دروازه پدیده نیافت. در این نیمه، محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا هم شانس خود را برای گلزنی امتحان کردند که این فرصتها هم به گل منجر نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.
بازی در نیمه دوم هم تعریف چندانی نداشت و کم افت و خیز بود. کیفیت پایین بازی در این نیمه هم ادامه داشت و دو تیم نتوانستند آنطور که باید دروازه همدیگر را تهدید کنند. در این نیمه، سیامک نعمتی به جای گادوین منشا وارد زمین شد ولی شاگردان برانکو ایوانکوویچ باوجود برتری نسبی به حریف، قدرت گلزنی نداشتند.
شوت محسن مسلمان و ضربه سر سیدجلال حسینی در دقایق میانی نیمه دوم از معدود موقعیتهایی بود که می توانست سرخپوشان را به گل برساند ولی در نهایت تلاش دو تیم ثمری نداشت تا بازی با همان تساوی بدون گل خاتمه یابد و سرخپوشان فرصت رسیدن به صدر جدول را در روز باخت پارس جنوبی از دست بدهند.
پرسپولیس با این تساوی ۲۴ امتیازی شد تا به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان در رده دوم قرار بگیرد. پدیده هم با این یک امتیاز، ۱۸ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن