Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@22:38:21 GMT

همکاری مسترتیستر و علی دایی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۸۸۴۶

در ادامه جمع آوری کمک های مردمی توسط فوتبالیست ها ، هنرمندان ، بازیگران و خوانندگان سرشناس؛ حمید سپید نام ،مستر تیستر ایرانی هم با استفاده از جایگاه خود در بین جوانان ، فعالان تشکل های غیردولتی و کاربران شبکه های اجتماعی، مبلغ چهارصد میلیون تومان برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه جمع آوری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه جمع آوری کمک های مردمی توسط فوتبالیست ها ، هنرمندان ، بازیگران و خوانندگان سرشناس؛ حمید سپید نام ،مستر تیستر ایرانی هم با استفاده از جایگاه خود در بین جوانان ، فعالان تشکل های غیردولتی و کاربران شبکه های اجتماعی، مبلغ چهارصد میلیون تومان برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه جمع آوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفته می شود مبلغ دویست و هفتاد و چهار میلیون از مبلغ فوق طی چکی برای هزینه در ساخت و ساز تقدیم علی دایی شده است .  

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج و عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل که باعث شد آنها عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند مدیران این باشگاه را مجاب کرد که در پایان فصل با توخل قطع همکاری کنند.

جستجو برای یافتن سرمربی جدید از همان زمان آغاز شد اما تا به حال به نتیجه نرسیده است و رالف رانگنیک که گزینه اصلی آنها بود هم به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی داد تا شرایط بیشتر از هر زمان دیگری برای مدیران بایرن دشوار شود.

حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که برای اولین بار در چند ماه اخیر، گزینه ادامه همکاری با توخل دیگر به صورت قطعی از سوی اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه رد نمی‌شود و مکس ابرل و فروند آماده بررسی این احتمال هستند.

بازیکنان کلیدی مانند مانوئل نویر در رختکن از ادامه حضور این مربی آلمانی حمایت می‌کنند اما شرایط بسیاری باید برای ادامه این همکاری فراهم شود  چون وضعیت در حال حاضر پیچیده به نظر می‌رسد. هرچند توخل هم روز گذشته در نشست خبری‌اش به این موضوع اشاره کرد و به نظر می‌رسد که او هم مایل است که در فصل آینده همچنان روی نیمکت بایرن بنشیند.

دیگر خبرها

  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد