Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نجف آباد در مجلس: اوج فاجعه در پرونده مناقصه ۸۶۰۰ میلیارد ریالی سامانه هوشمند حمل و نقل، تغییر مدیری است که به نحوه برگزاری مناقصه معترض بوده و زیر بار این موضوع نرفته است. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو گفت: متاسفانه در وزارت کشور و در یکی از اتحادیه‌های زیرمجموعه سازمان شهرداری‌ها مناقصه‌ای با نام سامانه هوشمند ناوگان حمل و نقل برگزار شده بود که در آن یک سری اتفاقات ناگواری در حال وقوع بود؛ جای تعامل و ابهامات فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مناقصه سامانه هوشمند حمل و نقل برگزار شده اشکالات حقوقی و فنی متعددی بر آن وارد است که بخش حقوقی با توجه به ایرادات دستور ابطال آن را داده است.
نماینده مردم نجف آباد تصریح کرد: این مناقصه علاوه بر اشکالات حقوقی، ایرادات فنی متعددی هم دارد. برای مثال چارچوب فنی مشخصی را برای این دستگاه تعیین نکرده و با سیستم Gps عمل می‌کند که این خودش محل اشکال است، زیرا در صورت تحریم این طرح متوقف خواهد ماند و از لحاظ امنیتی نیز خودرو هایمان توسط دیگران رصد می‌شود.
عضو کمیسیون شورا تصریح کرد: از پیگیری‌کنندگان این مناقصه که رقم آن در حدود ۸۶۰۰ میلیارد ریال می‌باشد یکی از اقوام سببی آقای وزیر کشور که در گذشته از معاونین و اکنون مشاور ایشان هستند، نیز می‌باشند. 
وی اظهار داشت: اوج فاجعه در این پرونده، تغییر مدیری است که به نحوه مناقصه معترض بوده و زیر بار این موضوع نرفته است.
ابوترابی در پایان گفت: فردا در جلسه کمیسیون شورا‌ها که با حضور وزیر کشور خواهد بود در این خصوص به ایشان تذکر داده و خواسته خواهد شد که مانع عملیاتی شدن مناقصه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.   وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.   وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم  از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم  داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

 

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد