Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:47:51 GMT

دیدار بسیجیان ومسئولان با امام جمعه سپیدان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۳۱۵

دیدار بسیجیان ومسئولان با امام جمعه سپیدان

در اولین روز از هفته بسیج ، بسیجیان و مسئولان شهرستان سپیدان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛سرهنگ روح اله رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان در ابتدای این مراسم با تبریک ماه ربیع الاول و آغاز هفته بسیج گفت: برنامه های فرهنگی متنوعی در این هفته در شهرستان سپیدان برگزار می گردد که برنامه محوری آن گردهمایی  بزرگ بسیجیان شهرستان در پنجم آذر ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان در ادامه از برگزاری یادواره شهدای دانشجو ؛ اردو های جهادی و ارائه خدمات پزشکی در سطح شهرستان خبر داد و گفت مردم محوری،مسئله شناسی،قرارگاهی عمل کردن،بسته کامل برنامه ای و پیشگیرانه و اغنایی بودن طرح از ویژگی های مهم این طرح است.

 در ادامه حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان نیز با خوش آمد گویی به میهمانان و تبریگ هفته بسیج گفت: بسیج یک ارگان و نهاد نیست بسیج یک فرهنگ و طرز تفکر است و چون نهاد و ارگان نیست زمان و مکان و موقعیت جغرافیایی خاصی هم ندارد و در ادامه ایشان خلاصه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری را برای بسیجیان بیان کرده و فرمودند امام با تأسیس بسیج انقلاب ما را برای همیشه تاریخ ماندگار کردند.

وی در جمع بسیجیان اظهار داشتند: فرهنگ و تفکر بسیجی، فرهنگ دین مداری، خدا محوری و ولایت مداری است و هرکس با فرهنگ عاشورا آشنا باشد و آن را عمل نماید بسیجی است..

امام جمعه سپیدان گفت: غرض از راه اندازی بسیج فقط بعد نظامی نیست و بسیجی باید در همه عرصه ها نمونه باشد و حرف اول را بزند و بسیج را یک فرهنگ و طرز تفکر و اعتقاد بیان نمودند و به همین دلیل بسیجی و فرهنگ بسیجی مقدس است و باید این قداست را حفظ کنیم. بسیجی باید دارای قدرت فکر و تفکر قوی باشد و مسائل سیاسی روز را بتواند تحلیل کند ، کنکاش کند ، بسیجی نباید ساده اندیش و سطحی نگر باشد بسیجی باید اهل گذشت و ایثار و قانونمند در همه امور باشد.

وی اظهار داشت: بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.
حجت‌الاسلام موسوی انورخاطرنشان کرد: قوی‌ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ نظام، شرف، عظمت، اقتدار، استقلال، پیشرفت همه‌جانبه و توسعه پایدار، همان سنگر بصیرت و معنویت و استقامت و تقوا در زیر پرچم عزت‌بخش ولایت و رهبری است که نقشه راه مردم و بسیج مردمی باید بر اساس همین معیارها محاسبه شود.
وی با اشاره به تهدیدات و دسیسه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد: با وحدت کلمه، بصیرت و آگاهی و حفظ روحیه بسیجی در جامعه و اطاعت از ولایت‌فقیه تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب خواهد شد.

وی افزود: بسیجیان کار بسیار بزرگی در پیش رو دارند بطوریکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز ما در پیچ تاریخی دنیا هستیم و باید با جهاد کبیر خود، در عرصه های اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش  قدم برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کوه رنج و گمبیل در فاصله ۸ کیلومتری شمال غربی شهر اردکان مرکز شهرستان سپیدان واقع شده است و این کوه یکی از بلندترین قله های استان فارس را در خود دارد.

دیگر خبرها

  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه