Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس با تاکید بر اهمیت دستاورد‌های بسیج در بخش‌های مختلف خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم افزود: در ۴ حوزه پیام صدا و سیما تهیه کننده ویژه بسیج در نظر گرفته شده است و در این راستا فضای مجازی مرکز نیز به عنوان یک بستر مناسب برای انعکاس برنامه‌های ویژه بسیج امسال به منظور برنامه سازی وارد میدان شده است و برنامه‌های این مرکز به نحو مطلوبی انعکاس داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصریح کرد: مجموعه فعالیت و برنامه‌های بسیج با انتخاب سوژه‌های بدیع در دستور کار واحد خبر صدا و سیمای فارس است که با تهیه یکسری گزارش‌های ویژه علاوه بر پخش از شبکه فارس از شبکه‌های ملی نیز انعکاس داده شود.

سهرابی کار ویژه پایگاه بسیج صدا و سیما را تولید گزارش‌های رسانه‌ای دانست که در کنار مستند‌های خبری، معرفی گروه‌های بسیجی و پایگاه‌ها با محوریت خاص هماهنگی، و پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده در تلویزیون برای برگزاری این مناسبت ادامه داد: سیمای فارس در برنامه‌های صبح پارسی با معرفی فعالیت‌های بسیج شهرستان‌های استان روز‌های زوج ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه، کاشانه مهر با معرفی خواهران و خانواده‌های موفق بسیج روز‌های فرد ساعت ۱۰ صبح، برنامه نگاه روز با حضور مسئولان بسیجی و بیان دستاورد‌ها روز‌های فرد ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه، آبرک با حضور کودکان خانواده‌های بسیجی روز‌های زوج ساعت ۱۶، شب پارسی با حضور هنرمندان و خانواده‌های بسیجی هر شب ساعت ۲۱، همچنین برنامه در شهر، فیلم سینمایی، کلیپ وسرود، زیرنویس، برنامه‌های تامینی و میان برنامه‌های شهدای بسیج با محوریت بسیج به پوشش رویداد‌های هفته بسیج می‌پردازد.

وی رادیو را با توجه به ویژگی منحصر به فرد رسانه‌ای برای انعکاس خدمات بسیج به مخاطبان معرفی کرد و گفت: صدای مرکز فارس نیز با برنامه‌های سلام کاکو و ارتباط با سخنگوی هفته بسیج و پوشش روزانه برنامه‌های بسیج در سطح استان و شهر شیراز ساعت ۷ صبح، مجله فارس و شب آمد و گفتگو با مسئولان بسیج شیراز و استان، مجله جوانی با موضوع تفکر بسیجی در جوانان و گفتگو با نخبگان بسیجی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه، برنامه بیست بیست ویژه نوجوانان ساعت ۷ صبح، بی تعارف با مسئولان و گفتگو در باره بسیج امروزی و اهداف و فعالیت‌ها ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه، برنامه میزگرد با محوریت گفتگوی تحلیلی تبیینی با مسئولان بسیج درباره فلسفه شکل گیری و اهداف، ایوان آیینه که در این برنامه فرهنگی هنری به موضوعات بسیج از زوایه فرهنگ و هنر پرداخته می‌شود، نمایش بلند و پخش نمایش‌هایی با محتوای بسیج، مدرسه عشق ویژه بسیج (بیان دستاورد‌ها و فعالیت‌ها و برنامه ها) ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه، هفته بسیج را گرامی می‌دارد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس مستند بسیج دیروز – امروز، پوشش خبری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، پوشش خبری تمام برنامه‌های بسیج در شهرستانها، ارسال گزارش‌های هفته بسیج به شبکه‌های سراسری را از عملکرد واحد خبر این مرکز در هفته بسیج بیان کرد.
وی گفت: اینفو گرافی فعالیت‌های بسیج، گلچینپو انتشارات تولیدات هفته بسیج در وب سایت مرکز فارس، تولید عکس نوشته ویژه هفته بسیج و انتشارات در فضای مجازی در دستور کار این حوزه قرار دارد.

مدیرکل صدا وسیمای فارس با تاکید بر اینکه همه حوزه‌های برنامه سازی مرکز فارس موظف شده اند اقدامات رسانه‌ای خود را گسترش دهند، به فعالیت‌های این رسانه در سال گذشته اشاره کرد و افزود: صدا و سیمای فارس در هفته بسیج سال ۱۳۹۵ در مجموع با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه در سه حوزه تولیدی در ۳۳۸ قسمت (برنامه و خبر) به مدت ۳۱۴۰ دقیقه (بیش از ۵۲ ساعت) در برنامه‌ها به این مناسبت پرداخت.

پارسال حوزه سیما در قالب ۳۴ عنوان برنامه در ۱۹۰ قسمت به مدت ۲ هزار و ۴۹۵ دقیقه، حوزه صدا در قالب ۱۹ عنوان برنامه در ۵۶ قسمت به مدت ۵۵۵ دقیقه و حوزه خبر در قالب ۹۲ خبر و گزارش به مدت ۹۰ دقیقه با محوریت بسیج برنامه پخش کرد و امسال نیز برنامه‌های ویژه هفته بسیج در این مرکز متفاوت و متنوع‌تر از سال گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/ن

برنامه های هفته بسیج در صدا و سیمای فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد مهیار یونس‌آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کانون بسیج شاهرود از اجرای ۱۸۰ برنامه طی هفته بسیج سازندگی با مشارکت ۱۷۴ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی در روستاهای محروم شهرستان در زمره این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طرح آبرسانی به عشایر ابوالحسنی در منطقه خارتوران بی ارجمند از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ۱۳ عرصه برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: موضوعات عمرانی، خدمت رسانی، اردوهای جهادی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

یونس آبادی از توزیع ۱۵ سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی بین نوعروسان مناطق محروم شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیش از یک هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین محرومان شهرستان طی این هفته توزیع خواهد شد.

وی از بهره برداری ۶۵ پنل خورشیدی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی با مشارکت شرکت توزیع برق و بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان شاهرود طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: عملیات آغاز اجرای ۶۵ واحد نیروگاهی خانگی دیگر در مناطق محروم شهرستان در طول این هفته آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه‌های خوداشتغالی با مشارکت بسیج در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در زمینه خود اشتغالی به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

یونس آبادی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای یونس آباد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این هفته همچنین شاهد برپایی میز خدمت در روستاها و شهرهای سراسر شهرستان شاهرود خواهیم بود.

کد خبر 6097355

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس