Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@11:01:04 GMT

برانکو پیشنهاد شفر را می پذیرد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۷۹۶

برانکو پیشنهاد شفر را می پذیرد؟

شاید تاکنون سابقه نداشته چنین حرکت بزرگی انجام شود. زلزله غرب کشور و ویرانی‌ای که به بار آورد، دل هر انسانی را لرزاند و سیل کمک‌های مردمی است که حالا به سمت زلزله‌زدگان سرازیر می‌شود. هرکس در حد توان و بضاعت خود به آنها کمک می‌کند. در این بین وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال پیشنهاد جالبی به برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیسی‌ها داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام یک بازی خیرخواهانه یکصدهزار نفری بین دو تیم استقلال و پرسپولیس که عواید آن در اختیار کمیته‌های امداد و زلزله‌زدگان قرار بگیرد.

قطعاً هماهنگ کردن و اجرایی کردن این پیشنهاد کار زیاد آسانی نیست ولی شدنی است و می‌شود برای یک بار هم که شده، چنین دیدار دوستانه بزرگی را برگزار کرد. آنچه مسلم است، هواداران سرخابی و فوتبالی‌ها حمایت خاصی از این بازی خواهند کرد و می‌شود کمک بزرگی از این شهرآورد دوستانه به زلزله‌زدگان کرد. اگر برانکو و پرسپولیسی‌ها این پیشنهاد را بپذیرند، چقدر خوب می‌شود.

یعنی شهرآورد ۸۶ یک شهرآورد تاریخی همراه با مهر و دوستی از آب درخواهد آمد. برنده و بازنده‌اش هم مهم نیست چون قطعاً برنده این شهرآورد هر دو تیم و عوامل و هواداران آن هستند که حاضر شدند چنین خدمت بزرگی را برای مردم زلزله‌زده انجام دهند و به یادگار بگذارند. قرار هم نیست این شهرآورد را خیلی زود برگزار کنیم. حتی می‌شود در نیم‌فصل آن را به شکل قشنگ و بهتری برگزار کرد چون فشردگی بازی‌های لیگ شاید این فرصت را از مسئولان فدراسیون بگیرد اما قطعاً با اندیشیدن تدبیری درست و پیدا کردن زمانی مناسب، می‌توان این بازی بزرگ خیرخواهانه را برگزار کرد. 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران

تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

طرفداری | تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تمرین استقلال با اعلام باشگاه استقلال و به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می شود. 

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران