Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس باشگاه بارسلونا معتقد است برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شاید نیاز به تقویت تیم داشته باشند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، خوسپ ماریا بارتومئو در مراسم ستاره‌های فوتبال کاتالونیا درباره خرید بازیکن در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی گفت‌: از تیم خیلی راضی هستم اما اگر در زمستان گزینه‌ای وجود داشته باشد مانند همیشه برای بهتر شدن بارسلونا تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای قهرمان شدن در لیگ قهرمانان اروپا شاید نیاز به تقویت تیم داشته باشیم.

رییس باشگاه بارسلونا به وضعیت کنونی آبی‌اناری‌ها در لالیگا اشاره کرد و گفت‌: هنوز بازی‌های زیادی در لالیگا مانده است و اکنون یک دیدار مهم در لیگ قهرمانان اروپا پیش‌رو داریم. فصل خوبی خواهد بود. در حال حاضر باید به دیدار برابر یوونتوس در تورین فکر کند. در مسیر درستی قرار داریم که با تلاش‌های ارنستو والورده و بازیکنان این اتفاق افتاد. والورده سرمربی است که همه دوستش دارند. ما همیشه خوشبین هستیم اما هنوز نوامبر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد

تیم فوتسال پالما اسپانیا که مسلم اولاد قباد و حسین طیبی را در اختیار دارد با پیروزی قاطع در بازی فینال مقابل تیم بارسلونا موفق شد قهرمانی سال گذشته خود در لیگ اروپا را تکرار کند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال ایران را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

تیم پالما توانست در این دیدار با نتیجه قاطع پنج بر یک بارسلونا را شکست دهد و به مقام قهرمانی اروپا برسد. پالما توانست به اولین تیم تازه واردی در این لیگ تبدیل شود که دو قهرمانی پیاپی کسب کرده است. 

دیگر خبرها

  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا