Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده سپاه و بهزیستی مراغه به ارزش سه میلیارد و 570 میلیون ریال به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جمع آوری کمک های غیرنقدی توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج برای ارسال به مناطق زلزله زده اظهار کرد: کمک های جمع آوری شده سپاه به ارزش 2 میلیارد ریال به این مناطق ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: این اقلام شامل انواع البسه، وسایل گرمایشی، نایلون، مواد خوراکی و غذائی از جمله آب معدنی، نان، برنج، حبوبات، اقلام بهداشتی و میوه است.
وی ادامه داد: کمک های جمع آوری شده در قالب 2 دستگاه تریلی 18 چرخ به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
وی همچنین از آمادگی سپاه برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی برای ارسال به زلزله زدگان کرمانشاه خبرداد.

** ارسال بیش از 1.5 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی بهزیستی مراغه به کرمانشاه
رئیس اداره بهزیستی مراغه نیز از جمع آوری یک میلیارد و 570 میلیون ریال کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان غرب کشور خبرداد.
شهین صادقی افزود: کمک های غیرنقدی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال به همراه 70 میلیون ریال کمک نقدی اهدایی مردم خیر این شهرستان جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شد.
وی ادامه داد: اقلام غیرنقدی شامل انواع مواد غذایی و کنسرو، پتو، البسه گرم، مواد بهداشتی و اقلام دارویی و نیز سه تن سیب با چهار دستگاه خودروی باری به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر کمک های مردمی قابل توجهی توسط کمیته امداد، شرکت آب و فاضلاب، باغداران، داروخانه داران و اصناف به صورت مستقل به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان تا کنون 437 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی
7487

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد