Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش جام نیوز، حجت السلام کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رییس پیشین و جدید مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه که عصر دیروز برگزار شد، با تبریک حلول ماه ربیع الاول و ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده در غرب کشور، گفت: مفهوم دقیق تغییر و تحول در فضای نیروهای انقلاب و از جمله در دانشگاه آزاد اسلامی، یک نوع گردش نخبگان و همیاری و همفکری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کلانتری با بیان اینکه تغییر و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه رشد، اعتلا و تکامل دانشگاه صورت می‌گیرد و بحث فرد ضعیف و قوی وجود ندارد، افزود: وقتی یک نفر کار را شروع می‌کند و دیگران گام‌های بعدی را برمی‌دارند، فکر و توان مختلف به میان می‌آید و کار به اوج می‌رسد.

 

وی با اشاره به اهمیت مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، ادامه داد: تمامی کارهای مربوط به این حوزه، از نوع ارزشی، درجه یک و انقلابی و مربوط به اساس انقلاب، یعنی حضرت امام (ره) است.

 

کلانتری تصریح کرد: ضرورت و اهمیت مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست. حضرت امام خمینی (ره) به معنای واقعی کلمه، هم بنیانگذار و هم معمار کبیر انقلاب اسلامی است و هم بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک ساختار سیاسی جدید در دنیا.

 

عضو هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی، اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) معرف یک اندیشه ناب است که قرن‌ها این اندیشه در فراز و نشیب تاریخ گم شده بود. حضرت امام خمینی (ره) با تمامی سختی‌هایی که کشید این اندیشه را به جهان جدید عرضه کرد. کار حضرت امام، تاریخ مصرف نداشته و ندارد و تازه جهان در حال پی بردن به کارهای ایشان و ارزش‌های آن است.

 

وی توضیح داد: حضرت امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین انقلاب دوره معاصر را شکل داد و شاید یکی از کهن‌ترین و سرسخت‌ترین نظام‌های تاریخ را از عرصه روزگار محو کرد. در عین حال با قدرت‌های بزرگ جهان درافتاد و شعار نه شرقی و نه غربی سر داد که به راحتی نمی‌توان درباره آن سخن گفت. حضرت امام، کاری کرد که همه جهان معطوف این انقلاب شد و تا امروز هم ادامه پیدا کرده است. البته ما تازه در ابتدای راه هستیم و جهان از نزدیک و با جدیت بیشتر با اندیشه‌های حضرت امام (ره) و هویت انقلاب اسلامی آشنا می‌شود.

 

کلانتری یادآور شد: معرفی اندیشه‌های حضرت امام (ره) و هویت انقلاب اسلامی به جوانان، علی الدوام جزو وظایف ما و از واجبات است. ما باید زمینه را فراهم کنیم تا نسل جوان ما، خودش از نزدیک اندیشه‌های حضرت امام (ره) را لمس کند و به حقیقت پی ببرد. ما باید بنشینیم و تجزیه و تحلیل کنیم و کار علمی و پژوهش‌های دقیق انجام دهیم تا خودمان قضیه را خوب بفهمیم و منتقل کنیم.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: قطعا یک مرکز فرهنگی در دانشگاه بزرگی مثل دانشگاه آزاد اسلامی از عهده همه کار‌ها برنمی‌آید. به عبارت بهتر باید گفت: در حوزه امام شناسی و شناسایی اندیشه‌های ایشان باید بیشتر از این‌ها کار شود و انشاالله با این تغییر و تحول، بتوانیم کار را قوی‌تر و عرصه‌های جدیدتر را باز کنیم.

 

وی با تقدیر از خدمات دکتر جواد حقیرمددی در دوران مسئولیتش در مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، اذعان کرد: امیدواریم از این بعد با حضور دکتر اکبر اشرفی و تلاش همکاران این مرکز، کار‌ها با قدرت بیشتر استمرا پیدا کند و برنامه‌ها به نتیجه مطلوب برسد.

 

در پایان این نشست صمیمانه، کارکنان مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح از زحمات دکتر جواد حقیرمددی تشکر کردند. آنان همچنین برای دکتر اکبر اشرفی آرزوی توفیق کردند.

 

دانشجو

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک