Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز گلستان از برگزاری سومین همایش استانی نماز با موضوع 'نماز و فضای مجازی' با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مقامات استانی در شهرستان مینودشت خبر داد و گفت: این همایش فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.

قاسم محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: در این همایش که در مصلی نمازجمعه مینودشت با حضور 1500 نفر از فعالان حوزه نماز برگزار می شود، علاوه بر معاون وزیر ارتباطات، استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس و امام جمعه مینودشت سخنرانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، خیرمقدم گویی، قرائت پیام رئیس ستاد اقامه نماز کشور به همایش های استانی نماز، پخش کلیپ از فعالیت های حوزه نماز، توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی، تجلیل از پنج اداره و نهاد برتر استانی و یک فعال حوزه فضای مجازی درحوزه نماز و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر را از دیگر برنامه های پیش بینی شده سومین همایش استانی نماز در مینودشت برشمرد.
قاسمی یادآور شد: ستاد اقامه نماز گلستان در راستای این همایش و نیز بیست و ششمین اجلاسیه سراسری نماز با موضوع نماز و فضای مجازی که قرار است 30 آذر امسال در استان هرمزگان برگزار شود، چند کارگاه آموزشی در گرگان و مینودشت و یک نشست نیز با فعالان فضای مجازی این استان برگزار کرده است.
وی تصریح کرد: امسال با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و موافقت ستاد اقامه نماز کشور، دبیرخانه بیست و ششمین اجلاسیه کشوری نماز درمحل این دانشگاه دایر و آثار علاقه مندان از سراسر کشور به این دبیرخانه ارسال شد.
رئیس ستاد اقامه نماز گلستان همچنین با تاکید بر ضرورت مدیریت صحیح فضای مجازی به عنوان یک تهدید بالقوه، گفت: با تولید محتوای مطلوب و غنی در این فضا می توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.
به گزارش ایرنا، دو همایش استانی قبلی نماز در گلستان، پیش از این در دو شهر گرگان و گنبدکاووس برگزار شده است.
شهرستان مینودشت با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان و در حاشیه جاده بین المللی شمال به مشهد واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)

به‌ مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیّع، مراسم سوگواری در سوّمین حرم اهل ‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری و سوگواری در روزهای پنجشنبه و جمعه سیزدهم و چهاردهم اردیبهش، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و حاج‌مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی خواهد کرد.

همچنین روز شنبه، پانزدهم اردیبهشت هم‌زمان با سالروز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق (ع)، ارادتمندان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، از ساعت ۹ صبح در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت می‌کنند و از ساعت ۱۱ نیز در شبستان امام خمینی (قدس سره)، حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق سخنرانی و سیدحسین فتح اللهی، مرثیه‌سرایی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، در ظهر شهادت و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، حاج علی اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

کد خبر 749730

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد