Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- پیام سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس مبنی بر شکست داعش به رهبر معظم انقلاب و همچنین تبریک حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در مورد پیروزی بر داعش، در رسانه های اسپانیایی زبان بازتاب داشت.

به گزارش ایرنا، پایگاه اینترنتی شبکه تله سور روز سه شنبه در گزارشی عنوان کرد: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران شکست داعش در عراق و سوریه را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ایران نیز غلبه بر گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه را اعلام کرد.
تله سور در ادامه عنوان کرد: رئیس جمهوری ایران روز سه شنبه در اظهارات خود در مورد شکست داعش در عراق و سوریه از تمامی سربازان اسلام، دیپلمات های این کشور، دولت و ملت، رهبر عالی ایران، نیروهای مسلح و همچنین ملت عراق و سوریه تشکر کرد. پیش از اظهارات رئیس جمهوری ایران، سردار سلیمانی نیز به رهبر عالی ایران غلبه بر داعش را تبریک گفت.
پایگاه اینترنتی روزنامه لاوانگواردیا اسپانیا نیز به نقل از خبرگزاری ' افه' این کشور عنوان کرد: رئیس جمهوری ایران و همچنین یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران ایران،خبر شکست گروه تروریستی داعش را اعلام کردند.
در گزارش این روزنامه اسپانیا آمده است: حسن روحانی در اظهاراتی از تمامی نیروهای مسلح و سیاستمداران به خاطر اقداماتشان برای از بین بردن داعش تشکر کرد و گفت که این گروه تروریستی جز شر، نکبت، ویرانی و آدم کشی چیزی به همراه نداشت. رئیس جمهوری ایران تصریح کرد که نابودی داعش در سوریه به لطف یک جنگ مشترک با کمک ایران حاصل شد.
پایگاه اینترنتی آر تی وی اِ اسپانیا نیز گزارش داد: ایران اعلام کرد گروه داعش در عراق و سوریه شکست خورده است. رئیس جمهوری ایران در پیامی تلویزیونی از تمامی نیروهای مسلح و سیاستمداران به خاطر تلاش شان برای نابود کردن گروه داعش قدردانی کرد. همچنین سردار سلیمانی فرمانده ارشد سپاه پاسداران ایران نیز در پیامی نابودی داعش را 'پیروزی بزرگ' خواند.
بخش اسپانیایی خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز به نقل از رسانه های ایران گزارش داد: رئیس جمهوری ایران پیروزی بر گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه را اعلام کرد.
در ادامه این گزارش آمده است: پیش از این قاسم سلیمانی یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پپام تبریکی به رهبر عالی ایران در مورد شکست داعش ارسال کرد.
اروپام***9234** مترجم: اطهر اینانلو **انتشار: زهرا هژبری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه