Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، افشین حیدری، در مراسم افتتاح کمپ تمرینی ورزشکاران جانبازان و معلول در اهواز که امروز سه‌شنبه 30 آذرماه برگزار شد، افتتاح این کمپ را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: کمپ تمرینی برای ورزشکاران معلول و جانباز با هدف توسعه ورزش جانبازان و معلولاندر مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان استان در ورزشگاه تختی اهواز احداث و افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوزستان در بخش ورزش‌های جانبازان و معلولان، استعداد های فراوانی دارد و امیدواریم با تلاش و همتی که از سوی هیات خوزستان و همچنین همکارانم در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان صورت می‌گیرد، به جایی برسیم که بتوانیم به چندین مدال در پارالمپیک توکیو دست پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعتبار فاز اول این پروژه را  750 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: یکی از اهداف ما در فاز دوم این پروژه، توسعه زمین  است. با توجه به تعداد ورزشکاران خوزستانی که در مسابقات مختلف بین المللی و پارالمپیک توانسته اند به مدال دست پیدا کنند؛ ان‌شاءالله بتوانیم ورزشکاران بیشتری را در این فضا تحت آموزش قرار دهیم.

وی از احداث یک مجموعه ورزشی دیگر یژه جانبازان و معلولان در کوی طلاب خبر داد و اظهار کرد: بیش از 12 سال از شروع ساخت این پروژه می گذرد و پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان سال جاری این مجموعه به بهره‌برداری برسد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد