Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه واحد رشت در میان دانشگاه‌های کشور دارای وضعیت مناسب و مطلوبی است بر تمرکز و برنامه‌ریزی روی درآمدزایی غیر شهریه‌ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر ابراهیم چیرانی در نشستی با رئیس و کارکنان دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار کرد: «امکانات بسیار زیادی برای دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت می توان فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت باید جایگاه و رتبه فعلی خود را در میان دانشگاه‌های آزاد اسلامی حفظ کند افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در میان دانشگاه‌های کشور دارای وضعیت مناسب و مطلوبی است.»

چیرانی با بیان اینکه واحد رشت در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سطح بالای متوسط است تصریح کرد: «مسائل و مشکلات مالی واحد رشت را با برنامه ریزی حل خواهیم کرد.»

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت باید بر روی درآمدزایی غیرشهریه‌ای متمرکز و برنامه ریزی کند افزود: «توانمندی‌های دانشکده علوم‌پایه مثال زدنی و بی‌نظیر است و من امیدوارم دانشکده علوم پایه در زمینه درآمد زایی درخشنده ظاهر شود.»

دکتر افشین پوراحمد نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های دانشکده علوم‌پایه خاطرنشان کرد: «هر ساله یک نفر از دانشکده علوم پایه به‌عنوان پژوهشگر برتر استان گیلان معرفی می شود.»

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از امکانات آزمایشگاهی بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: « دانشکده علوم‌پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دارای پتانسیل بسیار بالایی است همچنین آزمایشگاه های واحد رشت مجهز و در فضای مناسبی قرار دارند که در مقایسه با سایر آزمایشگاههای مشابه بی نظیرند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد