Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید قلیچ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد دیدار روز گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: پرسپولیس خوب بود اما پدیده خیلی جمع بازی کرد. همه بازیکنان این تیم در محوطه 18 قدم جمع می شدند و از نیمه خودی عبور نمی کردند. این تیم یک امتیاز را از بازی خارج از خانه می خواست که موفق به انجام این کار هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره واکنش علیرضا بیرانوند به اعتراض هواداران پرسپولیس در بازی دیروز گفت: بازیکن نباید واکنش نشان دهد و تحت هر شرایطی باید احترام هواداران را حفظ کند؛ حتی اگر فحش بشنود چون هواداران 2 دقیقه بعد که عصبانیت شان فروکش کند، همه چیز را فراموش خواهند کرد.

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تشویق احمدرضا عابدزاده توسط هواداران تصریح کرد: من به هیچ عنوان موافق این کار نبوده و نیستم. در حال حاضر گلر تیم ما بیرانوند است اما عابدزاده در حال عشق و حال در آمریکاست و نباید تشویق شود.

قلیچ خاطرنشان کرد: نباید کاری کنند که پارس جنوبی از ته شرکت نفت بیاید قهرمان لیگ برتر شود. ما با این کارها دو دستی پرسپولیس را نابود می کنیم.

وی در خصوص واکنش منفی برخی از پیشکسوتان پرسپولیس به حرکت بیرانوند تأکید کرد: من به هیچ کس توهینی نمی کنم. ما باید از گذشته خود درس بگیریم. من نمی گویم حرکت بیرانوند خوب یا بد است اما نباید عابدزاه در جریان بازی تشویق کرد چون با این کارها باعث می شویم تیم امتیاز از دست بدهد و در نهایت پرسپولیس ضرر کند.

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این که گفته می شود بیرانوند می خواهد جدا شود و به تراکتورسازی برود، گفت: کجا برود؟ بیرانوند هیچ جا نمی رود. من فردا به محل تمرین می روم و گوش او را می پیچانم! سری قبل که به محل تمرین پرسپولیس رفتم، به بیرانوند گفتم اگر حرکت بدی انجام دهی، مقابلت قد علم می کنم. او احترام من را دارد و فردا حتما دلیل کارش را می پرسم.

604

وحید قلیچ قلیچ پرسپولیس علیرضا بیرانوند بیرانوند پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند