Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مدیران ارشد بانک صادرات ایران به نمایندگی از سیاوش زراعتی مدیرعامل این بانک، ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای موجود قرار گرفته و بر تداوم حمایت‌های نقدی و غیرنقدی از آسیب‌دیدگان این حادثه تلخ تاکید کردند.

به گزارش  سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، حسن فراهانی، مشاور مدیرعامل و مدیرامور حراست و حفاظت و علی‌حاجی‌پور، معاون شعب و بازاریابی بانک و بهزاد قهرمانی مدیر شعب استان کرمانشاه، در بازدیدهای مستقل و هماهنگ از شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، کرند غرب، قصر شیرین و سایر مناطق زلزله‌زده استان، ضمن تسلیت به بازماندگان و دلجویی از مصدومان این سانحه ناگوار، اقدامات لازم برای حمایت‌های مالی این بانک از آسیب‌دیدگان زلزله اخیر را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار همچنین همدردی کارکنان بانک صادرات ایران در تهیه اقلام غیرنقدی مختلف مورد اشاره قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم برای توزیع اقلام ارسالی از جمله پتو، لباس، وسایل گرمایشی و غذای گرم در مناطق و روستاهای دور افتاده شهرهای آسیب‌دیده استان به‌عمل آمد.

لازم به ذکر است، به دلیل برودت هوا در مناطق آسیب‌دیده از زلزله اخیر، کارکنان بانک صادرات ایران در استان قزوین نیز در بدو امر نسبت به ارسال سریع کمک‌های غیرنقدی و اقلام ضروری در میان مردم آسیب‌دیده در سطح شهرستان‌های  مذکور و ٢٠ روستای دور افتاده غرب استان کرمانشاه اقدام کردند.

 همچنین این بانک تا تاریخ ٢٧ آبان ماه ٩٦ مبلغ ٣٨میلیارد ریال از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغات​​ی، تخصیص مزایای یک روز مرخصی کارکنان و شرکت‌های تابعه و حمایت‌های نقدی هموطنان، برای کمک به مردم شریف این منطقه در نظر گرفته است.

در ادامه این همدلی‌ها، بانک صادرات ایران با ارسال ٨ دستگاه خودپرداز از مدیریت شعب استان‌های کرمانشاه، خوزستان، مرکزی و لرستان به مردم آسیب‌دیده یاری رساند و به سرعت بیش از پنج هزار دستگاه خودپرداز این بانک در سراسر کشور با ارایه امکان ویژه، آماده دریافت و انتقال سریع وجوه اعطایی مردم به هموطنان رنج‌کشیده از زلزله شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم