Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:41:33 GMT

ستاره اوراوا و اتهام نژاد‌پرستی به هواداران الهلال

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۴۷۷۵

ستاره اوراوا و اتهام نژاد‌پرستی به هواداران الهلال

فیلمی که ستاره اوراواردز در فضای مجازی منتشر کرده بود، واکنش هواداران الهلال را برانگیخت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا که با تساوی یک بر یک تیم های الهلال و اوراواردز به پایان رسید، رافائل داسیلوا، ستاره برزیلی تیم اوراوا و زننده تک گل این تیم مقابل الهلال یک فیلم در صفحه مجازی خود منتشر کرد و صحنه خوشحالی بعد از گل خود را در کنار مصدومیت کارلوس ادواردو، ستاره الهلالی ها قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از اینکه داسیلوا به شکل تمسخرآمیزی از مصدومیت ادواردو ابراز خوشحالی کرد، هواداران الهلال از این حرکت خشمگین شدند و واکنش های نامناسبی به او نشان دادند.


عربستانی های خشمگین با استفاده از تعابیر نژادپرستانه درباره این ستاره سیاه پوست، اعتراض خود را به بازیکن زهردار حریف بیان کردند.

 


در ادامه ی این جنجال ها هم، رافائل مطلب دیگری در فضای مجازی منتشر کرد و از ورود بحث های نژادپرستی به فوتبال ابراز تاسف کرد. داسیلوا افزود: «من سیاه پوستم و از رنگ پوستم کاملا راضی ام. شما هرچه بخواهید می توانید مرا صدا بزنید. این کار مرا آزار نخواهد داد. شما با این محتواهای سخیف نمی توانید مرا متوقف کنید. خدا همیشه همه چیز را کنترل می کند.»


بازی رفت فینال آسیا که در آن رافائل گلزنی کرد و ادواردو مصدوم شد، شنبه هفته جاری با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی برگشت دو تیم هم شنبه هفته آینده در سایتامای ژاپن برگزار می شود.

ژاپن اوراواردز لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی