Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاش، یکی از مهمترین اقدامات و اولویت‌های سپاه محرومیت زدایی است که در این خصوص پروژه‌ها و اقدامات زیادی در گوشه و کنار کشور به خصوص مناطق محروم، دورافتاده، نقاط مرزی اجرا می‌شود.
علی‌ای حال در میان استان محروم و کمتر توسعه یافته سیستان و بلوچستان این روز‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه‌های بسیار زیادی را برای قشر محروم و مستضعف جامعه اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در واقع رفع چهره محرومیت و فقر از روستا‌ها و نشاندن لبخند رضایت بر لبان مردمان این مناطق مهمترین مزایای اجرای این پروژه‌ها است و شهرستان خاش در سال‌های گذشته شاهد فعالیت‌های بسیاری در این خصوص بوده که با سعی و تلاش‌های زیاد، پروژه‌های متعددی در روستا‌های این شهرستان اجرا شده است.
سپاه در راستای محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان عزمِ جزم کرده و بدون تردید ورود سپاه سبب تحول و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در مناطق محروم شده است.
امروز نیز در دومین روز از هفته بسیج پروژه‌های محرومیت زدایی در سراسر استان سیستان و بلوچستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح ۲ خانه محروم و توزیع ۲۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند خاشی
فرمانده سپاه شهرستان خاش در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان خاش به صورت ویدئوکنفرانس در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار کرد: از اساسی‌ترین موضوعات در تامین امنیت پایدار رفع فقر، بیکاری و محرومیت زدایی است.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی با بیان اینکه ماموریت اصلی سپاه، دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و مردم یاری از جمله اولویت‌های سپاه است.

وی بااشاره به پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان خاش به مناسبت هفته بسیج، بیان کرد: دو خانه محرومین با مساحت ۱۰۰ متر و اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال در روستا‌های چاه سم و پشتکوه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
سرهنگ پاسدار فضلی با اشاره به سایر برنامه‌های محرومیت زدایی، گفت: همچنین در راستای رفع معضل سوء تغذیه، بین ۷۰۰ دانش آموز ۶ مدرسه روستا‌های محروم و کمتر توسعه یافته ناصری و بیت آباد بسته‌های صبحانه سالم توزیع شده است.
فرمانده سپاه شهرستان خاش افزود: توزیع ۲۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین دانش آموزان دبیرستان دانشگاه این شهرستان از سایر برنامه‌ها در راستای محرومیت زدایی بود.
وی اذعان کرد: ورود سپاه در حوزه‌های مختلف امید و نشاط را به جامعه تزریق کرده و بسیاری از مردم منطقه نیازمند دریافت خدمات و حمایت‌های مسئولان هستند.
سرهنگ پاسدار فضلی اظهار کرد: خدمات رسانی به محرومان همچنان یکی از راهبرد‌های اساسی سپاه پاسداران است و دستور صریح مقام معظم رهبری خدمت کردن به مردم نیازمند است و نباید فراموش کنیم که در جامعه افرادی نیازمند و در انتظار دریافت خدمات وجود دارند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت