Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا - مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه بانک کشاورزی تمام قد در میدان اقتصاد مقاومتی است، گفت: تمام مطالبات گندم‌کاران توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.

مرتضی شهیدزاده رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در نشستی با مدیران و کارشناسان مدیریت شعب این بانک در استان خراسان‌رضوی با تاکید بر این که خدمت به مردم و کاهش وابستگی کشور در حوزه امنیت غذایی بهترین عبادت است و بانک کشاورزی بانک تخصصی و پشتیبان امنیت غذایی مردم است، از پرداخت قریب به ۱۱۶ هزار میلیارد ریال بابت خرید نزدیک به ۹ میلیون تن گندم مازاد از کشاورزان و تسویه کامل طلب گندم‌کاران از دولت توسط این بانک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی موضوعی مهم است و ۱۰ راهبرد همچون درون‌زایی، برون‌زایی، سودآوری، اتکا به مردم و عدم وابستگی به خارج برای آن در بانک کشاورزی تعریف شده که تمامی این‌ اهداف باید به برنامه‌های عملیاتی تبدیل شود.

شهیدزاده تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، تمام‌قد در میدان بوده‌ایم و امروز بانک کشاورزی بهترین عملکرد را در حوزه اقتصاد مقاومتی داشته است. به این معنی که بیشترین تعداد بنگاه‌های تولیدی را در راستای مسئولیت‌های ذاتی خود پشتیبانی می‌کنیم و در بخش توسعه‌ای نیز از بسیاری از پروژه‌ها چون تولید وسایل مکانیزه کشاورزی و گلخانه‌ها حمایت مالی کرده‌ایم و در واقع استراتژی‌های مقام معظم‌رهبری و دولت را در عمل پیش بردیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سخنان خود اظهارداشت: اقدامات موثر بانک کشاورزی سبب شده است تا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه تلویزیونی خود اعلام کند که این بانک پیشرو در حوزه اشتغال است و این به آن معنی است که ما بی‌راهه نرفته‌ایم و بر اساس برنامه‌های مقام معظم رهبری و دولت گام برداشته‌ایم و در کنار بانک مرکزی برای اجرای سیاست‌های اقتصادی حضور موثر داشته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ضروریست از تمام اهرم‌ها برای اختصاص ردیف مستقل در قانون بودجه برای بیمه کشاورزی استفاده شود چرا که بیمه کشاورزی بدون کمک دولت امکان ادامه فعالیت ندارد.

شهیدزاده از سوی دیگر بیان کرد: تزریق یارانه‌های بخش کشاورزی بهتر است از طریق بیمه کشاورزی صورت پذیرد، زیرا بیمه متناسب با حجم فعالیت تولیدکننده ریسک تولیدکننده را کاهش و به ارتقا سطح تولید کمک می‌کند.

وی همچنین از حسن‌نژاد قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی برای ایجاد تحول اساسی در این حوزه قدردانی و از زحمات همه همکاران فعال و دلسوز در این بخش تشکر کرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به شرایط مناسب شعب استان خراسان‌رضوی گفت: امروز روند کاری شعب بانک کشاورزی قابل قبول است و از آنجایی که بیشترین شعب را در این استان داریم، قطعا نتیجه اقدامات همکاران مدیریت خراسان‌رضوی به عنوان یک استان بزرگ در عملکرد کلی بانک کشاورزی تاثیرگذار است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید