Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگروه اجرایی چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ کارگروه استانی جهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد٬ ظهر امروز با حضور مدیران کل ادرات آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی و چند نهاد دیگر در استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد در خراسان شمالی اکران می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست اظهار داشت: با توجه به عملکرد مثبت خراسان شمالی در برگزاری چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد و نگاه ویژه سازمان پژوهش به آموزش و پرورش استان، خراسان شمالی به عنوان یکی از سه استان اجرا کننده چهل و هفتمین جشنواره فلیم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در کشور انتخاب شد.

براتعلی حاتمی افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی رشد، قدیمی ترین جشنواره فیلم در ایران و جشنواره‌ای تخصصی‌ است که با مدیریت وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و اهتمام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی هر سال با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های برتر آموزشی و تربیتی برگزار می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: جشنواره بین المللی فیلم رشد در شش گروه فیلم‌های آموزشی کوتاه و بلند، فیلم‌های مستند کوتاه و بلند، فیلم‌های انیمیشن کوتاه و بلند، فیلم‌های تربیتی داستانی کوتاه و بلند کودک و نوجوان - اولیا مربیان و نماهنگ دسته بندی می‌شود.

دستگاههای اداری استان با آموز و پرورش همکاری کنند

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی کار بسیار مطلوبی است و همه دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

فریده باقری باغان تصریح کرد: آموزش و پرورش موظف است مشکلات و کمبودها را در این حوزه شناسایی کرده و به ما منتقل کند چراکه باید‌‌ در این راستا باید ضریب مشارکت فرهنگی و هنری خانواده‌ها را افزایش دهیم.

باقری با بیان اینکه فیلم های 100 ثانیه ای تاثیر ویژه ای بر مخاطب دارند گفت: دانش آموزان را باید در موضوع فیلم سازی مشارکت داده و در زمینه محتواسازی باید فعالیت های خود را بیش از پیش ادامه دهیم. در این راستا باید از ظرفیت تلفن همراه و فضای مجازی نهایت استفاده را برد چرا که فضای مجازی امروز اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تاثیر عمیقی بر دانش آموزان و جوانان دارد.

در ادامه تصاویری از این نشست را می‌بینید.

انتهای پیام/

R7719/P1377/S6,55/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ تقی صادقی افزود: ۱۰ گروه و تک نواز خراسان شمالی در این جشنواره هنرنمایی می‌کنند.
وی گفت: هفتمین جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های رضوی از سلسله جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که با همکاری بنیاد ملی رضوی در استان برگزار می‌شود و هنرمندان موسیقی مقامی استان در این رویداد حضور می‌یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: هوشنگ جاوید دبیری جشنواره آوا‌ها و نوا‌های شرق کشور شامل استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی را بر عهده دارد و حسین حصاری دبیر تخصصی این رویداد در استان است.
دراین جشنواره رضا محمدی فرزند زنده یاد سهراب محمدی در کنار پیشکسوتانی هم، چون خسرو حداد، عیسی قلی پور و روشن گل افروز در این جشنواره هنرنمایی خواهند کرد.

خراسان شمالی بیست و هفتم اردیبهشت میزبان این رویداد با هنرنمایی هفت گروه موسیقی و چهار تک نواز پیشکسوت است و استان‌های مازندران و گلستان نیز بیست و سوم و بیست و پنجم ماه جاری میزبان این رویداد هستند.

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود