Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمود اسکندری نسب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: با توجه به مسائل و حواشی بوجود آمده و عدم همکاری موثر نهادهای نظارتی مربوطه در خصوص برگزاری نمایشگاه اخیر در شهرستان جیرفت علی رغم اعلام غیرقانونی بودن از نظر این سازمان بعنوان متولی امر، تشکیل جلسه با روسای اصناف و نمایندگان سازمان در سایر شهرستان ها جهت جلوگیری از تکرار موارد غیرقانونی امری لازم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در برگزاری برخی نمایشگاه ها موارد شبهه دار مالی مطرح می باشد که لازم است نهادهای نظارتی جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم منطقه و بازاریان و تثبیت بازار در شهرستان ها، به کمک سازمان آمده و جلوی ایجاد هرج و مرج را بگیرند.

اسکندری نسب تصریح کرد: بر همین اساس در جلسه ای که برگزار شد تمامی موارد مربوط به برگزاری نمایشگاه ها بررسی و در این جلسه مصوب شد که در هر شهرستان یک نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با رعایت قوانین مربوطه و طی مراحل اداری تا پایان سال برگزار شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه ها از طریق مزایده بین داوطلبین، ذکر مبالغ دریافتی و هزینه های نمایشگاه در قرارداد ،نمایشگاه به صورت شفاف، تنظیم و تمامی صورتحساب ها و فاکتورهای برگزاری نمایشگاه به صورت شفاف و همچنین جداسازی حساب نمایشگاه در اتاق اصناف شهرستان ها از سایر حساب های اتاق از دیگر موارد مصوب در جلسه بود که نظارت آن نیز به صورت مستمر توسط معاونت بازرگانی و حراست سازمان انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار کرد: امید است تمامی مسئولان شهرستان ها نیز جهت اعمال قانون و جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد اداری و غیراداری همکاری لازم را در موارد فوق با این سازمان داشته باشند.

در جلسه ای که با حضور رئیس و معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان، روسای ادارات و نمایندگی های سازمان در شهرستان های کهنوج، قلعه گنج، منوجان ،فاریاب و رودبارجنوب و روسای اتاق اصناف این شهرستان ها برگزار و مسائل و موارد مربوط به برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا بررسی شد.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین روشنک در گفتگو با سایت سازمان لیگ در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال