Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: ناظم الشریعه موضع خود را در خصوص وحید شمسایی به صراحت بگوید و فرار رو به جلو نکند.

به گزارش قدس آنلاین، عباس ترابیان در خصوص دعوت از وحید شمسایی برای حفظ ­عنوان آقای گلی جهان گفت: ­علاقه‌ای ندارم در خصوص­ دعوت شمسایی به تیم ملی صحبت کنم. ­برای اینکه مسائلی به مراتب مهمتر از این را داریم که اگر بخواهیم انرژی بگذاریم باید روی آن موارد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فکر می‌کنم موضوع دعوت مجدد از شمسایی به تیم ملی­ آن طور حیاتی نیست که تا این حد به آن­ بها می‌دهند.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال­ در مورد اینکه دعوت شمسایی به تیم ملی یک بحث ملی است، ­گفت: ­اتفاقا به علت اینکه بحث ملی است می‌گویم که سرمربی تیم ملی باید آبرویش را در این مورد سرمایه گذاری کند و سرمربی تیم ملی سعی می‌کند، برای کسب آبروی خودش بهترین ابزار را انتخاب کند. ­بارها اعلام کردم که باید برای شمسایی بهترین خداحافظی را بگیرند، چون او برای فوتسال ملی خدمت زیادی کرده است. ­

وی ادامه داد: باید یک بازی خداحافظی برای شمسایی بگذارند تا در تیم ملی بازی کند، ­، اما اگر قرار باشد تعداد گل‌ها را بخواهیم افزایش دهیم، نظری ندارم و باید سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد. ­ فشار به سرمربی تیم ملی برای دعوت از شمسایی کار درستی نیست.

ترابیان گفت: ­از ناظم الشریعه می‌خواهم فرار رو به جلو نکند و در این خصوص­ صحبت هایش شفاف و صریح باشد ­و بقیه هم طبق آن نظر پیش بروند. اگر واقعا اعتقاد دارد شمسایی را به تیم ملی دعوت کند و اگر ندارد راحت می‌تواند نظرش را بگوید.  تیم ملی شوخی نیست که بخواهیم حرف‌های یواشکی بزنیم. در واقع ­روند کار ما در کمیته فنی این است که سرمربی لیست بدهد و ما فقط می‌توانیم آن ­را ­بررسی­ کنیم.

وی ادامه داد:­ اصلا اختلافی با شمسایی نداریم و همه وحید را دوست دارند. ضمن آنکه ­دوست داشتن یک بازیکن و یک مربی نباید منجر به یک اشتباه ملی شود. شمسایی­ هر زمان می‌تواند برای بازی دوستانه اعلام آمادگی کند و اگر سرمربی تیم ملی او را دعوت کند ما هم به عنوان کمیته فنی تایید می‌کنیم، چون نظر سرمربی برای ما مهم است.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت:­باید به سرمربی تیم ملی اجازه دهیم تا ابزارهای خود ­را استفاده کند. ­او ­باید لیست بازیکنان را اعلام کند. اگر من به سرمربی لیست بدهم که برای اون خیلی بد می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!