Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت هزار و 920 تن انواع قیر، 5 هزار تن لوب کات و یک هزار و92 تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالا معامله شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، امروز معامله 32 هزار و 992 تن انواع مواد پلیمری را تجربه کرد.
در تالار مذکور 5 هزار تن لوب کات و 6 هزار تن وکیوم باتوم معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تالار محصولات کشاورزی نیز طی این روز شاهد دادوستد391 تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی، 9 هزار و 750 تن گندم خوراکی و 286 هزار قطعه جوجه یک روزه بود.
تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز معامله 200 تن کک متالوژی و 110 تن میلگرد فولاد کرمان را تجربه کرد.
بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز دادوستد 400 تن روغن پالم را شاهد بود.

­بیش از 56 قرارداد آتی سکه منعقد شد

در بورس کالای ایران 56 هزار و 675 قرارداد آتی سکه به ارزش 9 هزار و 320 میلیارد ریال داد و ستد شد.
روز گذشته، نرخ سکه با افزایش قابل ملاحظه‌ای نسبت به روزهای گذشته به یک میلیون و 420 هزار تومان رسیده و دلار آمریکا نیز 4103 تومان فروخته شد.
بازار سکه با افزایش قیمت همراه شد و در میان دیگر اقلام سکه، نیم سکه 711 هزار تومان، ربع سکه 398 هزار تومان و سکه گرمی 263 هزار تومان فروخته شد.بازار طلا هم با تغییر چندانی روبرو نشد و هر گرم طلای 18 عیار 127 هزار تومان، هر مثقال طلا 550 هزار تومان و هر اونس طلا در بازار جهانی 1292 دلار داد و ستد شد.
همچنین روز گذشته سررسیدهای آتی سکه مثبت بودند.
در معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل دی ماه 1.4 درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و 471 هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید بیش از یک هزار و 50 قرارداد به فروش رفت.
در همین حال قرارداد آتی سکه طلا سررسید اسفند نیز در حالی با داد و ستد 213 قرارداد مواجه شد که یک میلیون و 511 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد 1.41 درصد را تجربه کرد.
سکه طلا تحویل اردیبهشت 97 نیز یک میلیون و 549 هزارتومان داد و ستد شد که 1.44 درصد رشد داشت. در این سررسید نیز 666 قرارداد معامله شد.
قرارداد آتی سکه تحویل تیر 97 در حالی معامله 8 هزارو 231 قرارداد را تجربه کرد که با رشد 1.74 درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و 600 هزارتومان به کار خود پایان داد.
قرارداد آتی سکه تحویل شهریور 97 در حالی معامله 46 هزار و 515 قرارداد را تجربه کرد که با رشد 1.54 درصدی قیمت و قرار گرفتن در یک میلیون و 658 هزارتومان به کار خود پایان داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال

بیش ۴ میلیون و ۸۷۴ هزار تن سیما به ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان در فرودین امسال در بوزس کالا معامله شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه، 5.6 میلیون تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای 6.5 میلیون تنی مواجه و 4 میلیون و 874 هزار و 540 تن آن دادوستد شد که ارزش 4 هزار و 765 میلیارد تومان را ثبت کرد.

همچنین در این مدت 10 میلیون و 676 هزار گواهی سپرده سیمان معادل 10 هزار و 676 تن سیمان به ارزش 11.8 میلیارد تومان در بازار مالی بورس کالا مورد دادوستد قرار گرفت.

عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو در بورس کالا

افزون بر این، تالار خودرو بورس کالا سال جدید را با عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J6P-460) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.

بر این اساس تعداد 30 دستگاه کامیون کشنده فاو سیبامتوربه قیمت پایه 4 میلیارد و 778 میلیون تومان با درصد پیش پرداخت10 درصدی عرضه می شود.

ابلاغ شرایط خرید کامیون کشنده فاو

این گزاش می‌افزاید: بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیون کشنده فاو که قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت عرضه شود را ابلاغ کرد که بر این اساس مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکتهای خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان