Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:01:35 GMT

۵۶۵ میلیارد تومان برای زلزله‌زدگان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۸۴۰۵

۵۶۵ میلیارد تومان برای زلزله‌زدگان اختصاص یافت

در اجرای ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، مبلغ ۵۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای امدادرسانی به زلزله زدگان استان‌های کرمانشاه، به دستگاه‌های ذیربط پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت اقتصاد و دارایی، پیرو دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی، در اجرای ابلاغ معاون اول رئیس جمهور در پی وقوع زلزله در استانهای ایلام و کرمانشاه، تاکنون مبلغ ۵۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با هدف تسریع در امدادرسانی به زلزله زده، از سوی خزانه داری کل کشور به دستگاه‌های ذیربط پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس دستور وزیر اقتصاد، از مجموع رقم پرداخت شده، مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به خزانه معین استان کرمانشاه، ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به خزانه معین استان ایلام، ۱۰ میلیارد تومان به ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۳۰۰ میلیارد تومان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۴۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۱۰ میلیارد ریال به جمعیت هلال احمر، ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به جمعیت جوانان هلال احمر، ۵ میلیارد تومان به اورژانس کشور و ۱۰ میلیارد تومان به اورژانس تهران از محل منابع مدیریت بحران، به صورت خارج از نوبت و بدون فوت وقت، پرداخت شد.

بر اساس این گزارش، مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به وزارت کشور، یک هزار و ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پرداخت شده است.

گفتنی است، زلزله ۷.۳ ریشتری هفته گذشته در استانهای ایلام و کرمانشاه باعث بروز تلفات جانی و خسارات مالی به مردم این دو استان شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد

وزارت دفاع ملی اوکراین روز جمعه اعلام کرد که این کشور ۲.۱ میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع کانادا در این رابطه اعلام کرد: وزیر دفاع امروز اعلام کرد که کانادا ۲.۱ میلیون دلار را به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص خواهد داد. این اولین بار است که کانادا به طور مستقیم در تولید پهپادهای نظامی اوکراین مشارکن می‌کند. این کمک مالی در همکاری با انگلیس ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه