Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای پایان داعش را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و سایر مسلمانان جهان تبریک و از زحمات مدافعان حرم تقدیر کردند.به گزارش بلاغ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را تهیه و تدوین کرده‌اند که طی آن به مقام معظم رهبری، ملت ایران و سایر مسلمانان جهان تبریک و از زحمات مدافعان حرم تقدیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس ضمن تأئید این خبر، گفت: نمایندگان در حال تهیه نامه‌ای هستند که به موجب آن پایان داعش به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، عراق، سوریه و لبنان و همچنین سایر کشورهایی که داعش به آنان آسیب رسانده بود تبریک گفته‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین در این نامه از مجاهدت‌های نیروهای مسلح به خصوص نیروی قدس سپاه پاسداران و تمامی رزمندگانی که در این پیروزی سهم داشته‌اند تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

«در نامه از جریان مقاومت در سایر کشورهای منطقه از جمله لبنان، سوریه، افغانستان، پاکستان و سایر کشورهای اسلامی که مقابل این جریان تکفیری ایفای نقش کرده‌اند قدردانی به عمل آمده است زیرا این مجاهدان راه حق مقابل افرادی که به نمایندگی از نظام سلطه در کشورهای اسلامی آتش جنگ برافروخته‌اند ایستادگی کرد.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در عین حال خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از آقای سردار سلیمانی و تمامی عزیزانی که برای برافراشته شدن پرچم مقاومت و پایین‌کشیدن داعش گام برداشتند تقدیر و تشکر ویژه کنیم.

ذوالنوری اعلام کرد که به صورت تلفنی همراهی تعدادی از نمایندگان برای این نامه جلب شده و پیش‌بینی کرد که نامه مذکور امضای قابل توجهی کسب و در نشست فردا (چهارشنبه) از تریبون مجلس قرائت شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟