Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد پیروزیهای جبهه مقاومت ضربه سختی را بر پیکره آمریکا وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: بعد از آزاد سازی شهر البوکمال، داعش آخرین شهر  تحت سیطره خود در سوریه و عراق را از دست داد و به این طریق ضربه سختی بر پیکره این گروه تروریستی وارد شد و در چند روز آینده شاهد پیروزی نهایی بر این دولت خرافی خواهیم بود و پس از این با این پیروزی ها وحدت و یکپارچگی سوریه و لبنان تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در سمینار فکری در دانشگاه بین المللی جامعة المصطفی در مورد نقش امام جعفر صادق و اقدامات وی صحبت می کرد، افزود: خواسته امروز آن است که بزرگترین احترام و تبریکات را به آرمانهایی باید کرد که ما به برکت آنها به اینجا رسیدیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با مورد خطاب قرار دادن آنهایی که حقایق را تحریف می کنند، گفت: آنها باید از خودشان خجالت بکشند.

البغدادی همچنین در پایان صحبتهای خود به طرح آمریکا اشاره کرد و گفت: پیروزیهایی که در سوریه و لبنان و یمن اتفاق افتاد ضربه سختی را به هیمنه آمریکا وارد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر